A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 21043 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Apám sportwagonja

Szöveges ítélet

1993ban Anyámék egszercsak hazaállítottak egy Gyönyörű fehér 21043as (kombi) 1500ös , 5 sebességes Ladával. Elmélezetes pillanat ez nekem mert nemnagyon tudtam mire vélni, mert volt másik autónk. Mindegy... Nagyon keveset használtuk, szinte csak családi kirándulsok alkalmára lett elöszedve. Kis isdó után ez lett az elsőszámú verda a háznál. Faterom odái volt érte. nagyon birtam miokr elkapta valami hihetetlev mértékü vágy és elkezdett zuzni vele. hibátlan és tökéletes motorja volt. a 160km/h-ig skálázott órát simán leakasztotta. Nagyon jól ment. Néha az egyik barátommal el is kötöttük és kihasználtuk a hátsokerákmeghajtás nyújtotta lehetóségeket. Ilyenkor gyorsan megcsappan a benzinéllomány a tankban, de amikor szolidan volt használva akkor egész jó fogyasztást lehetett vele produkálni. Jó volt ez az autó de hát az idó ezt is megfogja. Motrikussan soha semmi baja nem volt de mégicscsak furcsa dolgokat müvelt. Emlitésre méltó fater egyik zuzása amikor egyszer elözés(ek)be kezdett, és 80nál rakott egy 3ast és padló... egészen 110ig huzatta és jött a 4es... a motor pörög fel szép fokozatossan és mi még mindig 110zel megyünk,de jött az 5ös mert már igencsak kívánta szegényke... az 5.et és kipörögte majdhogynem és még mindig 110zel mentnk az óra szerint. Hozzáteszem az óra jól mért és a kupplung sem csúszott. Fater különössebben nem izgult emiatt. Érthetetlen volt számunkra ez de hát már ekkor a 10 életévét is betöltötte. A kasztni nagyon jó állapotnak örvendett. Hibátlan roszdamentes állapotu volt. Gyári fényezés kicsit megmattult rajta de sebaj. A belső tér egész jó volt benne Ladához képest. Plüss első és hátsó ülések (ezt utáltam mert ugy beleizzadt az ember hogy azt elmondani nem lehet). A műszerfal is repedésmentes volt. 1-2 apró belső müanyag adta meg magát idejekorán. Smmi különössebb gond nem volt vele. A kombi vázszerkezete és ezen kihasználatlansága miatt is eladósorba került. Egy ás brigád vette meg. Szinte minden nap látom a volt Ladánkat és nagyon sajnálkozva tekintek rá. Sokat tett nekünk ez az autó, és a benzinen kivül csak a szeretetet igélyelt. Hihetetlen igénytelen autó volt ez. Azt mondom becsüljétek meg, mert kitartó egy jószág ez... még akkor is ha van valami baja mert olcsopénzből orvosloható!

Hibalista

- Csomagtérajtó teleszkópja
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 353W Következő autója? Opel Astra F
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)