ANYÁD,HOGY MEGY!!!
Szöveges ítélet
Életem első autója...
Mivel autószerelő vagyok,és nem élek "nagylábon" igy tudtam mi való nekem és a pénztárcámnak...Abba biztos voltam,hogy lada lessz.És,hogy kardános-helybemegfordúlós...
Utálom azokat a sztereótipiákat,hogy:Cigány Lada,Igénytelen ember autója,Sokat eszik nem megy,Meg,hogy mindig elromlik...Az biztos,hogy nem egy TOYOTA!De nem is olyan rossz mint a híre.Ladáknál volt sok nagyon rossz széria...
Na meg az alkatrészek minősege is sokszor gyenge.
De árban sokkal gazdaságosabb,mint bármi!
Én az Ladámat 2007-ben vettem 94000km-rel.
Őreg bácsié volt.Ennek ellenére lelakta rendesen!
Az,hogy a kilométer nem sok az egy dolog...
2007 áprilisában szétkapuk fúlra az egészet...
A motor egy 1297cm3 szijjas 65 lóerős darab volt.
Ezt sikerűlt egy 1627cm3 motorrá alakitani...
80-as főtengelyel és Turbo Uno dugokkal (80,5mm).
Tehát zsugor motorról beszélek.Ez asztán mindent szétszakított ami széria volt.Hardy-tárcsa,kardánkeresztek,diferenciálmű,váltó.
Végén meguntam,és azóta hátúl "gyengébb"
gumikat használok.Kicsit nyikorog induláskor,de nem szakad szét semmi...Váltó Niva 5-ös,difi szintén Niva 3,9-es áttétellel.Tehát a leghosszabb.A végsebesség 180 körüli.
Ezt egyszer mertem kipróbálni.Az élmény félelmetes!
De gyorsulásba sok nyugatit lever.Álltalába (idióta) 1,4-es autók próbálkoznak.Meglátják,hogy Lada,és azt gondolják
na ezt megbüntetem...És akkor jön a nagy koppanás.
Hogy ez nem az LADA,amit ök ismernek...
Mivel 900kg igy nem is nehéz.És 1/2-t autokat is meglehet lepni.Azok meg néznek,hogy ez meg mi a ge.. ?
Fogyasztá 10l körüli...De mivel tisztán ETHANOL-lal járok igy nem hat meg.Sporttengely (296°)ellenére is olyan értékek jönnek ki a kipufogón mint egy katalizátorosnak...
Nemrég én is élveztem már a "Büféskocsi" vendégszeretetét...
Szegény vizsgabitztosok ... azt hitték meg van a nagy fogás
mára.Rugjonk bele a Ladásba!!!Hát nem jött össze:).
A sok élmény ellenére senkinek nem ajánlom!
A kocsim 1m körül áll,de Háromszázért sem kell senkinek.
Nem egy munkábajáró autó...Bárkiből kihozza az állatot.
És nem is egy csajozós verda..:(
De ne is az automért szeressenek már!
Mivel eladni nem tudom,elbontani sajnálom.Igy megmarad
Funcar-nak,2. autonak ideális...:)
Hibalista
- Az egész autót a Szűz kaszniról épitettem újjá.
- Szinte mindene új.Leginkább 1.7 Niva cuccok mentek bele.
Ide hordtam szervizbe
Autószerelő vagyok...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Talán Opel-t... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
