Amelyik nem szakította soha fel az aszfalt
Szöveges ítélet
Első kocsim volt. Egy proftól vettem, aki a 2km-re lévő munkahelyére indúlván szivatót kihúzta, megérkezett, motor leállította, majd este a kihúzott szivatóval hazament, majd visszatólta, és becsukta az ajtót. És ez így mehetett 3 éven keresztűl.
Ennek eredményeképp a 110km/h egy álomszerű végsebesség volt... Ilyen lomha zsigát már régen láttam. Mivel azért adtam az arcának, hipp-hopp 1 év, és már vigyorogva verte a 130km/h-t is :)
Ennek meg az lett az eredménye, hogy az összes szimmering behalt. Érdekes, valahogy nem ezt az vad vágtázást szokta meg...
Élmény volt télen, amikor a kormány enyhe, de annál lazább mozgatását alapjában mellőzve, gázadással kanyarodhattam, szinte sebészi pontossággal.
Legnagyobb élményem egyike, amikor síelni mentünk cimborámmal, 50km-ként meg meg álltunk, mivel az osztófej bepárásodott. Igaz pont azon a reggelen ment tönkre a termosztát, így a fűtés és a motor felmelegedése elmaradt. Hazafelé találtunk egy szép kék zacsit, amit a hűtő elé illesztettünk.
A gyári első ülések pocsékok voltak, ezért kicseréltem őket Golf GTI ülésekre, amik kb. 10cm-rel voltak magasabbak, mint az eredeti... Hajamat a tetőkárpit kócolta.
Eleinte féltem, hogy Csernobil, meg sugárzás, meg király orosz autó.. de gondoltam valamiben meg kell dögleni.
Sajnáltam, amikor egy Lada-nepper megvette, de jött az új autó.
Megérte, szerettem, hiába volt az az állandó Lada-benzinszag az utastérben, ez hozzá tartozott a miliőhöz :)
Hibalista
- szimmeringek, termosztát, lengéscsillapítók, kipufogó, asszem más nem annyira
Ide hordtam szervizbe
TABALA Bt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault Twingo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
