A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova Elhiteti veled,hogy tuner vagy. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A tuning Lada, az egy klub.

Szöveges ítélet

Ott kezdődőtt minden, hogy a rallyőrült barátom megvette, hogy legyen mivel csapatni télen. Felmentünk Zemplénbe, rá a friss hóra és gyakorlatilag szétörjöngtük magunkat. Egy autóm sem nyújtott még ilyen vezetési élményt(pedig volt már vr6 meg Lancia Integrale-m is. Tehát eljött egy fordulópont az életemben.
Másnap megvettem tőle 60 000-ért és elkezdődött a Never Ending Story:) Olyan tuningolásba keztem ami azóta is leginkább a tantrikus szexhez hasonlítható. Nagyon szeretjük egymást, folyton ba**unk, de csak ritkán élvezünk:) Megadok neki mindent: versenyfék, nagyfelni meg sportfutómű ezeket jól viseli, sőtt szereti, de a motortuning még nem jött össze olyan jól. Ami késik, eljön.Mindegy ... Most van vagy 90 lovas ami relatíve jó, mert azért ezek a pacik is elcsapják éppen a hátsó patkóikat, de persze egy 1,3-as Suzuki még meg tud szorongatni(objektíve).
DE !!!
Mivelhogy én is vettem egy szuzkát mellé,hogy legyen mivel spórolni, így pontosan tudom, hogy a Suzuki egy olcsó szar, a tuning Lada meg egy életérzés és semmivel sem nehezebb itt örűlni egy ilyen gépnek, mint Amerikában egy hot rod-nak.Csak ez a mi kultúránk része és még biztosan várni kell egy kicsit amíg VFTS-eket látunk tuningolni a Discovery channel-en. Főleg, ha figyelembe vesszük a magyar KPM "szakembereinek" hozzáállását, akiknek olyan lámpást adott a kezükbe a Úr ami csak arra világít rá, hogy mit és hogyan nem lehet csinálni és fél perc alatt mondanak nemet egy olyan motorcserére ami Németországban a rutinműtétek kategóriájába tartozik.
Hát igen az autótunig egy sokmilliós üzlet, csak éppen nem az övék.

Hibalista

- Amíg nem buzeráltam a motorját addig szinte semmi. Fantasztikus kis kocsi volt.

Ide hordtam szervizbe

A csináld magad mozgalom lelkes tagja vagyok én is, mint a Lada tulajdonosok 90%-a.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Vento Következő autója? Suzuki Swift
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)