A státusz-szimbólum/A kultuszautó
Szöveges ítélet
Egy 2107 került bírtokomba kb 8 hónapja. Gyakorlatilag minden nap használom, iskolába járok vele, a csajok megvesznek érte:) Az autó 1995-ös, nagyon jó állapotban került hozzám, már akkor volt benne gáz, ami nagyon hasznos. Kicsit gyengébbnek érzem gázzal, de még az is elég városba. Ahol meg aztán nagyon hasznos a gáz olcsósága. A váltó öt sebességes, ennek ellenére az ötödiket csak ritkán használnom, f?ként városon kívül. Van rajta vonóhorog is ami hasznos védelmet nyújt a mögöttem haladó suzukisoktól. (tapasztalatból mondom)A barátaimmal rendszeresen "randalíroztunk" a városban és ilyenkor még öt emberrel is jól húzott és a kanyarban is elfogadható volt. Ha egyedül vezetem , akkor az összes Forma 1-es kocsi csak kulloghatna utána. A futóm? ugyan lágy és megszokást igényel, de az élmény mindenért kárpótol. F?ként télen igazi öröm nagy üres parkolókban a hátsókerék-hajtás. Mentem már vele 150-et, de még egy kicsi volt benne, de az útban is volt egy kanyar és jött a fékezés.
Hibalista
- a kuplung hamar elkopott, bár ez betudható az igen sportos vezetési stílusnak, a kapcsolók nem szeretik egymást: fölkapcsoltam a ködlámpát és elment a tompított, de ez csak egy kis érintkezési hiba volt seperc alatt kijavították
Ide hordtam szervizbe
egy barátomhoz hordom a szomszádos városba, de kisebb dolgokat bütykölök én is
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E 2200 | Következő autója? | soha nem válok meg a LADÁtól |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
