A legtutibb céges autó:))))
Szöveges ítélet
Kiskorom óta rajongok a Zsigulikért. Mindig is akartam egyet, de valahogy sosem úgy jött ki. Nagy szerencsémre mostani munkahelyemen van egy 1500-ös kocka kombi, ami nagyban hozzájárul ahhoz, hogy ne unjam magam egész nap halálra. Van benne 283000 km, de ez sem kívülr?l, sem belülr?l nem állapítható meg. Nagyon patent az autó, pedig kulcsos kocsiként funkcionál. Rajtam kívül szinte senki sem használja, mert utálják vezetni. Én éppenséggel így érzek az újonnan vásárolt Fabiák iránt. Egyébként az 1.2-es Fabiát legyalázza és az 1.3-as Toyoták közül is csak 1-2 példány fogja meg (ilyen autók vannak a cégnél).
Vezetni feledhetetlen élmény. 90km/h felett úgy kell vele gépészkedni, mintha 180-nal mennék orkán erej? oldalszélben. Ilyenkor olyan, mint a régi filmekben, ahol egyenesben is iszonyatosan rángatták a kormányt az odavetített háttér el?tt.
Ha egy kicsit vizes a beton, enyhe noszogatásra keresztbe lehet tenni mindenki legnagyobb örömére. Ilyenkor azonban meg kell gy?z?dni, hogy tényleg be van-e zárva az ajtó, mert kellemetlen lenne kiesni a semmiféle oldaltartást nem biztosító (viszont nagyon kényelmes) els? ülésekb?l. A váltója valami istenkirály! Komolyan a haverom Corolla Gti-jében van hasonló kaliber? pontos és könnyen kapcsolható sebváltó.
Ugyan hidegen hagy a fogyasztása, de 30 liter 100-on azért durva. Szerintem valaki(k) a saját autójukat is a Zsigából tankolják.
A közeljöv?ben biztos, hogy szerzek egy Ladát játszós autónak!
Hibalista
- Most éppen nincs alapjárat, kidobálja a rükvercet.
Ide hordtam szervizbe
Nem tudom ki szervizeli :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 0 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 30 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Hegesztett difis tuning Zsiguli :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
