A kék 21074
Szöveges ítélet
2005-ben került hozzám a kocsi, eléggé egyben! Nagy Lada rajongó révén nem sokáig maradt széria állapotban! Először a motor jött, amit ismerősöm vállalt, hogy megcsinál, nagy mágus benne! Köszi Talpi! Szóval az álatlános tuning jött! 1.6-os lett fúrva 79 mm első lépcsős, főtengely, lendkerék szedve, blokkból és a hengerfejból 2mm-t szedettem le, ami miatt olyan komprsszió lett benne, 17,5 bart mértünk, hogy speckós hengerfej pakolás kellett bele amit a miskolci tuning mester, Juhász Tibi gyártott hozzá acélból! Dugattyúk is cserélve, görgős láncfszítő került bele, szintén Juhász Tibi csinált nekem egy egybenyitós mechanikus A-s karbit hozzá, amitől a szavaival élve úgy megy mintha seggberúgták volna! 296-os Gaál tengely gondoskodik a vezérlésről fokolókerékkel. Az olajteknőbe terelőlemez került ami kanyarban is megfelelő olajzást biztosít! Sachs kuplungott kapott, mert a gyári nem bírta a gyűrődést. A motor után jött a kasztni illetve a futómű. Először oda-vissza csillapítós kemény gátlók kerültek bele Níva rugókkal, a hátsók nem tetszettek, emiatt két gyári rugót tekertem össze és az került be, elöl Níva. Elöl-hátul 4,5 alu nyomtávszélsítés, tőcsavaros kerékagy, 14 collos kerekekkel. Került bele 2 db Pro WRC Racing III kagylóülés 4 pontos övekkel, egy 10 centit mélyített kesztyűs OMP kormány (OMP kesztyűm van hozzá:D) műszerfal átmahinálva, belseje kipucolva nincs kárpit, a kárpit alatt van egy zajszigetelő szivacsserű burkolat.
Na amikor észerevettem h csurom víz, abban a másodpercben szaggattam fel és festettem ki a belsejét fehérre. A középső kardánboxot is kiszedtem! Tettem alá egy Török-féle 60-as rendszert és a párom meglepett egy utángyárott Proex dobbal ami a 296-os tengellyel elég jót szól. Az átalakítások után elvittem átalakításos KPM vizsgára, ami belefájt összesen 60 ezrembe, de ezek után a yard tuti nem tud kötözködni! Most várja a sperrt és az R4-es váltót, aminek az ára elment amikro ronggyá törtem az elejét! De szerencsére a motornak nem lett baja, a bal első torony meg nyúlvány ment el! Kb. fél éve elszakadt a vezérműláncom benne! Mindenki nagyot nézett mert azt mondták h ezerből 2 ha elszakad. Nos én voltam az egyik vagy a másik sajna! Nagyon szeretem! Főleg a havas, vizes Bükki éjszakákon!
Hibalista
- főtengely, dugó, hengerfej, generátor, váltó, talpas, gyújtáselosztó, lengéscsillapító, karburátor, kormányösszekötő fékeke stb... szinte minden! Nagyon szervízigényes! Igényli h foglalkozzanak vele, mondjuk kapja is az ívet rendesen!:D
Ide hordtam szervizbe
haverokkal, illetve ismerős tuning mágus
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 66000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | 120L | Következő autója? | BMW hátsókerék csakis majd |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
