A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2107 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kék 21074

Szöveges ítélet

2005-ben került hozzám a kocsi, eléggé egyben! Nagy Lada rajongó révén nem sokáig maradt széria állapotban! Először a motor jött, amit ismerősöm vállalt, hogy megcsinál, nagy mágus benne! Köszi Talpi! Szóval az álatlános tuning jött! 1.6-os lett fúrva 79 mm első lépcsős, főtengely, lendkerék szedve, blokkból és a hengerfejból 2mm-t szedettem le, ami miatt olyan komprsszió lett benne, 17,5 bart mértünk, hogy speckós hengerfej pakolás kellett bele amit a miskolci tuning mester, Juhász Tibi gyártott hozzá acélból! Dugattyúk is cserélve, görgős láncfszítő került bele, szintén Juhász Tibi csinált nekem egy egybenyitós mechanikus A-s karbit hozzá, amitől a szavaival élve úgy megy mintha seggberúgták volna! 296-os Gaál tengely gondoskodik a vezérlésről fokolókerékkel. Az olajteknőbe terelőlemez került ami kanyarban is megfelelő olajzást biztosít! Sachs kuplungott kapott, mert a gyári nem bírta a gyűrődést. A motor után jött a kasztni illetve a futómű. Először oda-vissza csillapítós kemény gátlók kerültek bele Níva rugókkal, a hátsók nem tetszettek, emiatt két gyári rugót tekertem össze és az került be, elöl Níva. Elöl-hátul 4,5 alu nyomtávszélsítés, tőcsavaros kerékagy, 14 collos kerekekkel. Került bele 2 db Pro WRC Racing III kagylóülés 4 pontos övekkel, egy 10 centit mélyített kesztyűs OMP kormány (OMP kesztyűm van hozzá:D) műszerfal átmahinálva, belseje kipucolva nincs kárpit, a kárpit alatt van egy zajszigetelő szivacsserű burkolat.
Na amikor észerevettem h csurom víz, abban a másodpercben szaggattam fel és festettem ki a belsejét fehérre. A középső kardánboxot is kiszedtem! Tettem alá egy Török-féle 60-as rendszert és a párom meglepett egy utángyárott Proex dobbal ami a 296-os tengellyel elég jót szól. Az átalakítások után elvittem átalakításos KPM vizsgára, ami belefájt összesen 60 ezrembe, de ezek után a yard tuti nem tud kötözködni! Most várja a sperrt és az R4-es váltót, aminek az ára elment amikro ronggyá törtem az elejét! De szerencsére a motornak nem lett baja, a bal első torony meg nyúlvány ment el! Kb. fél éve elszakadt a vezérműláncom benne! Mindenki nagyot nézett mert azt mondták h ezerből 2 ha elszakad. Nos én voltam az egyik vagy a másik sajna! Nagyon szeretem! Főleg a havas, vizes Bükki éjszakákon!

Hibalista

- főtengely, dugó, hengerfej, generátor, váltó, talpas, gyújtáselosztó, lengéscsillapító, karburátor, kormányösszekötő fékeke stb... szinte minden! Nagyon szervízigényes! Igényli h foglalkozzanak vele, mondjuk kapja is az ívet rendesen!:D

Ide hordtam szervizbe

haverokkal, illetve ismerős tuning mágus

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 66000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? 120L Következő autója? BMW hátsókerék csakis majd
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)