A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2107 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2107-es ügynök, jelentkezz!!

Szöveges ítélet

Nekem az ISTEN a 2107! Ezen tanultam vezetni, szegény meg is tudta mi az a "bánásmód". Soha nem hagyott ott sehol, bár egyszer rám hozta frászt: kútról eljövet nem indult be, hosszas tanakodás után meghúztam az akkusaru anyáját és már ment is tovább. A kezdeti időkben fingom sem volt az indítózás mibenlétéről és többször is agyonszívattam, aminek alapjárati membrán-szakadás lett a következménye. A vége felé már igen erősen kartergázos volt, egy novi légszűrőt 200-300 km alatt telepakolt olajjal, amit a jól bevált műanyag flakonos módszerrel védtem ki. Egyszer, kb. -15 fokban lefagyott a kartercső aljában lévő szelep, amitől úgy sziszegett mint egy vipera. Az enyém valamiért nem szerette a téli hidegindítást, ebből volt a legtöbb bajom vele, párszor nem is sikerült vele kimozdulni az udvarból, de ha elindult akkor már nem volt gáz.
Nekem vépóver benyóval megfutotta a 165-öt, pedig 4 sebességes volt, valószínű, hogy hosszú végáttételes lehetett, (az oroszok köztudomásúlag olyat tettek bele, ami éppen a "polcon" volt). A teherbírása issszonyúúú, 24 doboz járólappal a 150-et vígan tartotta, de volt rajta már 8 áthidaló 6 zsák cementtel és két felnőtt emberrel is, vittünk a tetején komplett rekamiét.
A téli vezetése felér egy jobb dugással :-). Sose használtam téli gumit, jórészt anyagi okokból, DE! De felfedeztem, hogy van benne gyári kipörgésgátló! Ismert, hogy letaposott havon nemigen szeret megmoccani. Viszont nekem a következő módszer nagyon bevált: 3. fokozat - közepes gáz laza kuplung (az áttételezésből kifolyólag lassan kezd ledifferálni és kipörögni a kerék) és a KÉZIFÉKET elkezdem ráhúzni: a fék megfogja a leforgó oldalt és mint egy sperrdifi átviszi a hajtást a másik oldalra! Így a két kerék együtt forogva tökkéletesen gyorsítja a verdát. Nagyon brutálisan el lehet vele jönni így. Én ezt a Mátra útjain gyakoroltam be.
Egyébként erősen rohadt szegénykém, küszöböket és első doblemezeket is kellett cserélni rajta, plusz a vezetőülés alatt már ki lehetett látni.
Baromi jó autó, igénytelen, strapabíró, olcsó az alkatrész, tényleg elég egy 10-es, 13-as villás meg egy kalapács hozzá, szerintem még szép is. Szóval, ha lenne kb. 900 ezrem meg még ennyi a regadóra, stb., akkor már rohannék is Ukrajnába venni egy novicsentót, valószínűleg 1.7-es befecskendezős motorral. A rutin birtokában már kultúrállat módjára bánnék vele :-). Ugyanis még mindig gyártják, csak az emissziós normák miatt már nem lehet újonnan forgalmazni. 2107 forever, PEACE!

Hibalista

- fűtéscsap, talpas, bendix, albalmosó-szivattyú, hátsó fékmunkahengerek, utángyártott gyújtáskapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)