2105-ös Lada "kis köbcenti, nagy élvezet"
Szöveges ítélet
Nekem egy 2105-ös kockám van, szamara karbival.
Nem gyári beállítások, lehet, hogy zöldkártyán nem felel meg, de elég jól megy.
Bővebben:gumit lehet füstöltetni,vizes kövesúton 1-es kapar,2-es kapar és ha rádobom a kuplungot 3-asba fordul keresztbe, végsebességet nem tudom kiakadt az óra, 160 fölött.
Le van ültetve, kanyarban meghálálja, de elég rázós az utakon.
Jól lehet vele drifftelni, és forgatni.
Fogyasztása nálam átlag 8 l/100km,de ki lehet hozni 7 körül(nekem elég nehéz a lábam)
Valószínű, hogy a szamara karbi miatt eszik kevesebbet, mint egy átlag lada.
A motorral semmi gond nincs, de ha nincs dobbetét a sárvédőkben, akkor hajlamos a rohadásra a karosszéria.
Kényelmi szempontból: az ültetés előtt elég kényelmes volt, de utánna nagyon kemény lett.
Hátránya: semmi extra, az enyémben van távirányítós centrál zár, de ez utólag lett beszerelve, nehéz a kormányt tekerni.
Városban nem könnyű vele közlekedni.
De jó vele a réten "csapatni", és hüjéskedni vele, ÉN EZT SZERETEM BENNE.
Szerintem a hátsó kerék meghajtás egy nagyon jó dolog, ezért a köv. kocsim is LADA lesz, vagy BMW.
Hibalista
- Fékbetétet cseréltem 990ft
- Féktárcsát, de ezt saját hibámból, mert már annyira el volt kopva a betét, hogy fém a fémen súrlódott és belemart 7000ft/2db.
- Kuplungmunkahenger csere 2500ft.
- Kipufogó végdob csere, bontó 3000ft.
- Olajcsere légszűrőcsere 10000km-ként.
Ide hordtam szervizbe
Sajátmagam javítom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 147000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601 kombi | Következő autója? | BMW 320i |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
