A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2107 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1500-as kocka, a bivaly

Szöveges ítélet

1994ben vettük 0km-esen hozta a kamion, sosem felejtem protekcióval juttounk hozzá, csak a nagyobb súlyadó miatt nem hoztuk el az 1600es modellt, épp a 17éves 105ös skodánkat gyeréltük le ami sztem a gyári mérőpadon volt egyszer 47lovas, utánna annyi sem. Ebben repülős ülés, hátsó ablakfűtés, katalizátor, 5ös váltó, ködlámpák. 13év alatt első 50 000km-erénél tart, úgy hogy minden motorjavító adalék volt már benne, mondanom sem kell a motor érintetelen, a váltó egyik csapágya lett cserélve 2éve. emléxem mikor megfutta a 10 000. km-t 5en ültünk benne, és apukám 150ig nyomta, ez volt a könyv szerint a végsebesség, rám nézett és azt mondta " Na, pont most van félgázon". Azóta sem mentünk vele többet 120nál, a Karbi szétkopik benne, mert az anyagminőség gyenge, pedig egy új karbi után megint 8literes a fogyasztása. A ruszkik úgy vezetékelték be hogy a kapcsolási rajzon amit adtak hozzá 3 szín nem is szerepel, nemhogy tükrözné a valóságot. 5ben 3000res fordulaton 120s utazója van, és az ülésekben akár 300km-t is le lehet nyugodtan vezetni. Nekem klüönleges, az első autó amit vezettem, olyan mint egy tank, tudom sokan angy sport autónak hiszik ,de hiába tapossa a padlóig az ember a pedált idő kell neki még összeszedi magát, aztán megállni nem akar, se szervó, se abs. Csak az autó , ezért szeretik sokan, mert minden a sofőrön múlik, én nem is vágyom új autóra, a mai világban hódít a retró és egy socialista izomautó ami az eleganciát is vegyíti igazi státuszs zimbólum, sajnálom hogy a ladákról mindenkinek a cigányok jutnak eszébe, meg a forgatás, pedig egy német exportra szánt 140lovas modell sztem még mindig exkluzív és akár színházba is elmehet vele az ember. Ja, igen majd el felejtettem, 94ben pont az ár emelés előtt vettük, a mai napig megvan a blokk róla, 520 000ft volt :)

Hibalista

- gumik, albakmosó szivattyú, kuplunglammela, szelepek, ajtó lógása
- relé

Ide hordtam szervizbe

magyar autó klub, márkaszervíz,

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (4) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 53200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 105 S Következő autója? Seat ibiza 1.0
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)