Vegyen mást akinek 6 anyja van!:)
Szöveges ítélet
Nos ha valaki terepen akar olcsón kocsikázni (nem offroad vagy tereprally!!!) akkor ne is gondolkodjon másban. A jogsi megszerzése után (2001) kaptam az egyik ismerőstől használat céljából. Két éve jártam vele mikor megvettem tőle. 1 év után lecseréltem a diagonál gumikat utcai C-s gumikra. Utánna azt hittem, hogy nem is megyek az autóval, mert annyira csendes lett(nem nézve persze a difi és váltó zajokat).És ami a legmeglepőbb volt nem sokat változott a terepjáró képessége. Áradozhatnék a terepjáró képességeiről,de fölösleges.Szerintem max. a G-merci lehet vetélytársa, az összes többi (pickup-ok, vagy a többi terepjárónak csúfolt sz@r csak CSÓKOLOMOT köszönhet a Niveának).Ahol más a fejét vakargatja és azon filózik, hogy most itt hogy fogok elmenni, ott én még lazán átkelek. Nagyon barátságos a városi forgalomban is. Nincs gond a parkolással, padka, szegélykő nem akadály. Igaz, hogy ha meg akarok vele fordulni akkor kell neki egy hold föld, de ez nem nagy baj. És ahova én be akarok férni oda be is fogom tenni.
Roppant megbízható! Benzin, levegő, szikra van akkor mindig beindul. Télen 2perc után már ontja magából a meleget. Soha senkinek nem javaslom (az eredeti ülésekkel) a szexet az első ülésen, mert qrva könnyen törik(ezért volt az említett üléstörés). A futómű alaktrészek élettartama nagyban függ attól, hogy milyen terepen és mennyivel közlekedünk. Ha valaki idióta módjára hajtja akkor havonta is cserélheti a cuccokat. Kellemetlen lehet még a vezetésiélmény a szervóhoz szokott kezeknek, mert az nincs benne (szerintem nem is kell). szintén nem ajánlott a kis kormány használata, mert az is izomlázas éjszakákat tud okozni ;). A konfortot nagyban tudja javítani az első ülések cseréje. Lopás biztos. 3évig állt egy utcai parkolóban lezáratlanul, benne minden iratommal és pénzemmel és a senki nem nyúlt hozzá.(igaz, hogy akkoriban olyan retkes volt, hogy senki nem tudta megmondani milyen is volt az eredeti színe).
Ami még vonzó lehet benne, hogy nagyon jól lehet tuningolni. Kiemelni, fútóművet - kasznit erősíteni, a motorról már nem is beszélve.
Összegezve: Aki nagyon jó , olcsó terepjárót akar venni az csak is Nivát vegyen.
Hibalista
- Ablakmosó vízszivattyú 1380,-Ft , Fék 25000,-Ft (ukránból), J1 ülés, 4 talpas 2évente 8000,-Ft, gömbfejek egyszer: az árát nem tudom, mert kaptam
Ide hordtam szervizbe
Fater, Bratyó, Alkalmazottunk, Robi haver, Én! Na ez a gárda összedugta a kis buksiját, akkor nem találtunk olyan gondot amiért szerelőhöz kellet volna vinni.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
