A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Niva (1976)

Niva 1.7i (központi bef.) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Kiváló terepjáró, csak szerelőknek!

Szöveges ítélet

2008. februárjában vettem. Elsősorban azért, mert nagyon vágytam egy rendes terepjáróra, és a Niva olcsó, az alkatrész is olcsó, gondoltam, miért ne...? Már a megvétel után kezdődtek a problémák, elvittem a szervizbe, ott is hagytam rögtön száznegyvenezer forintot (kormánymű, rugók, lengéscsillapítók, fél futómű, szimeringek, váltó fordulat-jeladója, gyertyák, stb.).
Kereken fél évig használtam, és kb. 6000 km-t mentem vele, de kénytelen voltam eladni, mert szinte többet volt a szervizben, mint nálam. Hat hónap alatt legalább 8-9-szer voltam náluk, a fent említett apróságok miatt, hogy mennyit költöttem rá, azt már nem számoltam. A megbízhatóságára azért nem adtam egyest, mert egyszer sem hagyott ott, mindig haza tudtam jönni vele.
Most akkor írok egy kis jót is: terepen zseniális, nem volt olyan meredek fal, ahová nem tudott felmászni, csak olyan, aminek én nem mertem nekivágni. Magas a hasa, nagyon könnyű, nem ült fel, felezővel, diffizárral vadállat, tényleg szinte bárhol elment. Azért nekem hiányzott volna még egy diffizár, mondjuk hátra, mert a hátsó terepszögem a vonóhorog miatt elég rossz volt. Az orosz terepgumik nagyon jók! Teljesítményre azért adtam nyolcast, mert egy terepjárónál a terepjáró-képessége az igazán fontos, és abban nagyon nagy. Közúton 60-70-ig normálisan gyorsult, simán lehetett tartani vele a közlekedés ritmusát, 100 fölé nem szívesen ment.
Gázpedál darabos, pedig a bowden állítólag rendben volt, kuplung nagyon egy ponton fog, és útban van neki a kerékdob, a fék egész jó, hatásos, adagolható, de jobbra húzott. A kormány nem állt középen, hiába vittem futómű-beállításra, nagyon hamar elállítódott, félreállt, félrehúzott. Az enyémben normális (állítólag VW) ülések voltak, az nagyon jó volt. A hátsó pad két ledöntés-fölállítás után gyakorlatilag összeomlott, de az egész belsejére jellemző volt a gyors enyészet. Ja, és az állandó benzinszag.

Összességében azt tudom javasolni a Nivára-vágyóknak, hogy gondolják jól meg! Ha van mellette másik autójuk, és nem baj, ha ez áll, és még maguk meg is tudják javítani, akkor véletlenül se hagyják ki!

Hibalista

- Kormánymű, első diffi, első kerékagycsapágy, kipufogósor-tömítés, fűtéscsőrepedés miatt hengerfejes lett, kontakthibás lámpák, belterében apróságok garmadája...

Ide hordtam szervizbe

Oto szerviz, Bp. Bécsi út. Olcsó, hozzáértő, rendes társaság...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2001
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Astra F 1.4 16V Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Niva 1976

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)