A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Niva (1976)

Niva 1.7 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Elmondom, hogy a Niva mire való!

Szöveges ítélet

Én egy gyönyör? helyen építkeztem, amib?l máris következik, hogy külterületen van. Nekem MUSZÁJ feljutnom az év minden napján a házamhoz. Ezért vettem Nivát. És úgy szeretek feljutni, hogy amikor olyan sár van kb. december elején, hogy ha kiszállsz a kocsiból nem tudsz megállni a 4,5 kg sártól/bakancs a lábadon, akkor letisztítod a cip?t, visszaszállsz a kellemesen f?tött Nivába, egyesbe teszed (diffizárról még szó sincs) és a kocsi tökegyszer?en szólva: hazavisz. Ugyanezen az úton lefelé egy új Mitsubishi Pajero Pick Up (pedig vadászé) teljes magatehetetlenséggel, irányíthatatlanul csúszott-kanyargott velem szemben - persze csak egy Nivával lehetett kitérni el?le.
A Niva konstrukciójában verhetetlen (önhordó, kapcsolható diffi, a karosszériától nagy eltávolodásra képes kerekek). Én is próbáltam G Mercin, meg ehhez hasonlókon, csak egy gond van, nekem nem az kell, hogy 40 évig járjak vele, hanem, hogy MOST ne süllyedjen el ott, ahol a Niva röhögve átmegy (mindenféle milliós speckó off-road felszerelés nélkül). A "nehéz" terepjárókkal az a baj, hogy tényleg nehezek, esélyem se lenne az emelked?mön, ha az 1100 kg-os Nivámra ráraknának mégegyet, vagy mondjuk 15-20 cementes zsákot... A Samurai nekem túl keskeny, a többi meg komolytalan. A hibákról annyit, hogy a szalonból kihozott Mitsubishimmel sem jártam kevesebbet a szervízben. Az anyagárak nagyon alacsonyak, és ez a kocsi engem még sohasem hagyott ott sehol (lásd a 3 napos Golfot a tréleren). A fogyasztás: 90-100 között tartott sebességen az 1.7-es, katalizátoros, karburátoros Nivám ötösbe téve kb. 7,5-8 liter között eszik. A terepen a Vitara (a névb?l következ?en sár nem volt) pontosan annyit evett mint a Niva: 12-14 litert (sárban üzemórázunk). Akinél ennél magasabb a fogyasztás, az forduljon szakemberhez.
A Niva egy jó kocsi, és kit?n? terepjáró. Igaz, hogy az ablakkilincs a kezedben maradhat - de cserébe a motorzajt profin, puhán leszigetelték, zúg a diagonál, - mégis lágyan ringat a felfüggesztés. Olyan ez a kocsi, mint a jó szeret?, csodálatos és fárasztó is tud lenni, de a lényeg, hogy mesterien teszi a dolgát...

Hibalista

- csak amit az el?z? tulaj nem csinált meg rajta (3 év után)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Niva 1976

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)