végre egy jó autó
Szöveges ítélet
Hosszas gondolkodás után döntöttem úgy (bár sokan nem értettek velem egyet ameddig nem látták az autót...) hogy megveszem a Ladát. Nagyot csalódtam benne (persze kellemesen) hiszen ez már nem olyan mint a régiek,szerencsére. Gondolom most sokan megköveznének de tapasztalatból mondom ezt:nekem is volt 1200-as és kocka2105-ösöm. Mindkettő nagyon rozsdásodott és ette az olajat... igaz egyik sem volt vadiúj... Nade röviden ennyit a multról jöjjön a jelen:Lada 1118 a tipúsjelzése ez a szedán kivitel de van belőle 5 ajtós és kombi kivitel is. Alapáron elég sok extra jár hozzá:
-2 légzsák
-sebességfüggő szervókormány
-elektromos ablakemelők elöl
-fedélzeti számítógép
-állítható magasságú kormány
-távirányítós központi zár
-2/3 arányban és teljesen síkban dönthető hátsó ülés
-metálfény
-jóbb oldali napellenzőben tükör
-térképlámpa
-hátsó üléssorban utazóknak lábfűtés
-zöld hővédő üvegezés
-első ködlámpa és rádió előkészítés
Más autókban ennyiért (2390000Ft) csak-jobb esetben-szervókormány meg egy légzsák jár meg egy méretkategóriával kisebb autó! Az anyagminőség és az illesztési hézagok sem rosszabbak a vetélytársakénál. Elöl rendkívül nagy hely van benne,szerintem vetekszik a Daciáéval -itt megjegyezném volt olyan is aki azt mondta miért nem Daciát veszek ennyi pénzért azok legalább Renault felügyelete alatt és Renault alkatrészekből vannak összerakva. Erre én csak annyit mondtam:régiek is renault alkatrészekből voltak összerakva... hiszen gondoljunk csak bele a Dacia1300 a Renault 12-nek kiköpött mása... Hátul már kevesebb hely van de azért ott is el lehet férni kényelmesen ha nem túl magasak 185cm felettiek ülnek hátul. Csomagtérnek egy kicsit szűk a nyílása de legalább nem lógnak bele a zsanérok mint egyes tipusokban... egyébként 400 literes alapban. Sok információt ad a fedélzeti számítógép többek között:pillanatnyi és átlagfogyasztást,időóra,külső hőmérséklet stb... Motorja enyémnek 1600-as 8 szelepes de már lehet kapni 1400-as 16szelepes változatot is. egész jól gyorsul a kocsi bár kicsit pörgetni kell de nem eszik többet 6,5L-nél (most gondolom sokan kételkednek benne pedig így van azért a hengerenkénti befecskendező megtette a hatást! Gondoljunk csak bele az új Skodákba sem a régi 42LE motort teszik bele ami gyári adatban 26(!)másodperc alatt érte el a 100-at!) Összességében- szerintem- egy jo autó ami jól is néz ki itt megjegyezném volt aki mondta miért nem Swiftet veszek az legalább megbízható... az lehet bár az új Swifteket már nem dícsérik annyira, már nem érik be kevés benzinnel,még kisebb lett a csomagtartója és nekem nem tetszik az a "bumfordi" formája...
Hibalista
- Eddig semmi probléma nem volt vele. Csak a szükséges cseréket kellett elvégezni rajta:olaj,olajszűrő,levegőszűrő.
Ide hordtam szervizbe
Autó Friedrich KFT Zalaegerszeg Rákóczi út 43 Tel.:92/598-808
LADA MÁRKAKERESKEDÉS és MÁRKASZERVÍZ
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | lada kalina vagy priora |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
