A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » (2107)

1500 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családban marad

Szöveges ítélet

Írtam egy velősebb sztorit is, de az beküldéskor elveszett, legyen ez most a zanzásított történet.
-Megbízhatóság: előbb-utóbb minden elromlik rajta, viszont meg nem áll miatta, legfeljebb hangosabb lesz, gyengében megy, többet eszik.
-Kényelem: az nincs. Utólag érdemes ortopédiai párnát beszerezni derékbántalmak ellen, füldugót 110Km/h sebesség fölött, ill. hűtött ásványvizet a nyári hónapokra.
-Szervíz: alkatrész még mindig kapható minden mennyiségben, kivétel nélkül sz.r minőségben. De legalább alap szerszámokkal otthon is megoldható a javítások zöme. Mint már említettem rengeteg dolog elromolhat, de amíg lesz alkatrész utánpótlás, addig javítható.
-Költségek: amortizáció nulla, sőt akár elkezdhet növekedni az értéke a veterán kor felé hajolva. Szervízköltség a vezetett 15000km alatt 5,5Ft/km-re jött ki, üzemanyag 35Ft/km. Előbbiben benne van minden kopó/fogyó alkatrész, folyadék ill. szakember általi javítások is. Ezen kívül csak biztosítás, adók, autópályamatrica a felmerülő többlet.
Szubjektív vélemény: A családba nullkilóméteresen került, normál módon használtunk, babusgatva nem volt, de vigyáztunk rá. Most 24 év,145ekm körül jár, de szerintem elmegy még ennyit mind időben mind távolságban, ha a rozsda szét nem eszi (jut eszembe 2-3 évente lakatolni, festeni kell itt-ott, de meghálálja). Venni nem vennék ilyen kocsit viszont így, hogy "megörököltem" nálam sincs/lesz cudarabb sorsa. Remélem majdan az én gyermekeim is ezen tanulnak meg vezetni, közlekedi, aztán vesznek maguknak egy rendes kocsit.

Hibalista

- kipufogó rendszer - gyújtás - hűtőradiátor

Ide hordtam szervizbe

Szeged, Szél utca karburátor szervíz.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Skoda, Seat, VW triumvirátusból középkategóriás sedan
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 2107

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)