Önkényuralmi jelkép (piros ezeröcsi)
Szöveges ítélet
Hmmm Lada 1500s. Els?re mondhatjuk hogy a KGST zászlóshajója volt az akkori id?ben.Én egy elég öreg 1983-as kiadást tudhatok magamnak. Igen ezt is utólérte a korrózió de szinte minden elemet lehet hozzá kapni. A futóm?ve eléggé hajós volt és nagyon bólintott egy intenzív fékezésnél.
A bels? tele van "extrákkal" ilyen pl a m?szerfal fényer?sség szabályzó (ha vakítana a m?szer), szivargyújtó ami mindig m?ködik.
Fogyasztás az eléggé 10 liter körül van (nagy fuvókákkal) de ez eléggé cip?függ?.
De a f?tést néhány mai autó is megirigyelheti volt hogy már izzadt a lában annyira ment a f?tés, az is hozzátartozik hogy a f?téscsapot nem igazán lehet elzárni a karral ezért be kell nyúlni a m?szerfal alá és ott elzárni.
A motorjával nem sok gondom volt, kicsit ingadozott az alapjárat, de ez ezt orvosoltam egy elektromos gyújtással.
Kissé eszi az olajat de melyik öreg autó nem, a teljes motorgenerál úgy 40 ropi körülre kijön és utánna mintha új lenne az autó. Ha van egy kis m?szaki érzéke valakinek akkor nem lehet gond a szerelése...
A h?t?ventillátor gombája az hajlamos felmondai a szolgálatot de ki kell iktatni és egy kapcsolóra rákötni a ventit és belülr?l kapcsolhaóvá tenni (én így csináltam).
A f?tengely ékszíjtárcsáját egy bazi nagy csavar tarja fenn én azt kétszer elhagytam...Aztán kiderült hogy az ékszíjtárcsa volt elrepedve a horonynál és az miatt hagytam el, ezt egy új ékszíjtárcsával megoldottam.
Ha a hátsó rugókat kicserélik niva rugókra meg van rajta vonóhorog akkor kiváló igásló.
Engem már egy párszor ott hagyott az úton csak egyszer volt hogy a generátorról lecsúszott a saru és nem volt töltésem a többi az pedig benzinhiány volt.
Szokták még négykereklámpásnak is mondani, én kicsréltem a tompított fényszóróban az izzókat Xenon töltés?ekre és mindjárt jobban láttam az úton.
Egy igazi élményautó (f?leg hóban csúszkálni).
Nekem ez az els? autóm kicsit szoci de ahogy a felirat is mondja: "Öreg de kifizettem!".
Hibalista
- Kicseréltem a négy lengéscsillapítót össz:10000 huf
- Hátul az összes silentblokkot kb 5000 huf
- Féktárcsát vettem el?re 3500/ pár fékbetétek 4 db 2600 huf
- Hátra fékdob 8000 huf körül volt, elhányta magát a f?fékmunkahenger 3500 huf
- generátor is rosszalkodott de azt havertól kaptam...
- a feszszabályzót már kétszer cseréltem 800/db.
- Egy vadi új csomagtértet? 7500 körül van
- jobb els? alsó leng?kart cseréltem 2500 huf volt a leng?kar.
- Bizosítékok vettem egy marékkal...
- Ékszíjtárcsa kb 1500 huf
Ide hordtam szervizbe
Szigorúan lent az utcán és haverokkal.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
