A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1500, 1600 (1972-2001)

1500, 1600 1500s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Önkényuralmi jelkép (piros ezeröcsi)

Szöveges ítélet

Hmmm Lada 1500s. Els?re mondhatjuk hogy a KGST zászlóshajója volt az akkori id?ben.Én egy elég öreg 1983-as kiadást tudhatok magamnak. Igen ezt is utólérte a korrózió de szinte minden elemet lehet hozzá kapni. A futóm?ve eléggé hajós volt és nagyon bólintott egy intenzív fékezésnél.
A bels? tele van "extrákkal" ilyen pl a m?szerfal fényer?sség szabályzó (ha vakítana a m?szer), szivargyújtó ami mindig m?ködik.
Fogyasztás az eléggé 10 liter körül van (nagy fuvókákkal) de ez eléggé cip?függ?.
De a f?tést néhány mai autó is megirigyelheti volt hogy már izzadt a lában annyira ment a f?tés, az is hozzátartozik hogy a f?téscsapot nem igazán lehet elzárni a karral ezért be kell nyúlni a m?szerfal alá és ott elzárni.
A motorjával nem sok gondom volt, kicsit ingadozott az alapjárat, de ez ezt orvosoltam egy elektromos gyújtással.
Kissé eszi az olajat de melyik öreg autó nem, a teljes motorgenerál úgy 40 ropi körülre kijön és utánna mintha új lenne az autó. Ha van egy kis m?szaki érzéke valakinek akkor nem lehet gond a szerelése...
A h?t?ventillátor gombája az hajlamos felmondai a szolgálatot de ki kell iktatni és egy kapcsolóra rákötni a ventit és belülr?l kapcsolhaóvá tenni (én így csináltam).
A f?tengely ékszíjtárcsáját egy bazi nagy csavar tarja fenn én azt kétszer elhagytam...Aztán kiderült hogy az ékszíjtárcsa volt elrepedve a horonynál és az miatt hagytam el, ezt egy új ékszíjtárcsával megoldottam.
Ha a hátsó rugókat kicserélik niva rugókra meg van rajta vonóhorog akkor kiváló igásló.
Engem már egy párszor ott hagyott az úton csak egyszer volt hogy a generátorról lecsúszott a saru és nem volt töltésem a többi az pedig benzinhiány volt.
Szokták még négykereklámpásnak is mondani, én kicsréltem a tompított fényszóróban az izzókat Xenon töltés?ekre és mindjárt jobban láttam az úton.
Egy igazi élményautó (f?leg hóban csúszkálni).
Nekem ez az els? autóm kicsit szoci de ahogy a felirat is mondja: "Öreg de kifizettem!".

Hibalista

- Kicseréltem a négy lengéscsillapítót össz:10000 huf
- Hátul az összes silentblokkot kb 5000 huf
- Féktárcsát vettem el?re 3500/ pár fékbetétek 4 db 2600 huf
- Hátra fékdob 8000 huf körül volt, elhányta magát a f?fékmunkahenger 3500 huf
- generátor is rosszalkodott de azt havertól kaptam...
- a feszszabályzót már kétszer cseréltem 800/db.
- Egy vadi új csomagtértet? 7500 körül van
- jobb els? alsó leng?kart cseréltem 2500 huf volt a leng?kar.
- Bizosítékok vettem egy marékkal...
- Ékszíjtárcsa kb 1500 huf

Ide hordtam szervizbe

Szigorúan lent az utcán és haverokkal.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1983
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1500, 1600 1972

További ítéletek (65 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)