Egy igazi hű társ
Szöveges ítélet
Naszóval: ´96-ban vettem egy kereskedésből első autónak. Esztétikai hibák tömkelege mellett nekem csak Ő kellett. Megvettem, örültem mint a hülyegyerek a fagyinak. 10 hónapig használtam érintetlenül majd úgy döntöttem full felújítás. Nem tudtam még mire vállalkozom de sebaj. A futóművel és a fékekkel kezdtem, ez cirka 150E-ből teljesen megvolt. Tudom ez soknak tűnik de minden egyes alkatrészt érintett a lengőkaroktól a kardánig+difi. Új fékek és kormánymű. Teljes lakatolás és fényezés következett. A kö**ög fényező a napon szárította a festéket. Estére jött a jégeső. Nem vitte be a mühelybe, reggelre bokáig ért a víz a kocsiban, mert nem volt benne üveg. Remélem ő még most is összerándul ha arra a napra gondol amikor megláttam...Ilyedten riad fel álmából. Jajj a Lada kintmaradt!! Kicsit eltértem, bocs. Szóval újból fény, / ingyen naná!! / majd vissza a lakatoshoz aki összerakta. Új lámpák, új hűtőrács, új lökösök teljes krómmal, 15" ATS alu + új gumik, mikor megláttam majd elájultam. Hihetetlen volt ahogy ott állt teljes pompájában. Ráadásul az ENYÉM!!!!! Nem tudtam betelni vele. Aztán jött a belső átrendezés. 2107-es ülések filcbevonatú műszerfal teljes kárpitozás. Az elektromos rendszert egy öreg szaki csinálta cigivel a szájában, tökéletesen. A motor generálozva lett végül kapott egy Bonini rendszert csak a szép hangja miatt. Egyedül a váltóhoz és a kuplunghoz nem nyúltak, nem kellett. Órát viszatekertem mikor kész volt, jó volt nézni, hogy 000000! Cirka 800E-ban volt a vége. Életemben egyszer a legjobb helyre tettem a pénzem. Aztán, hogy száradt volna le a kezem, eladtam. Dec 28.-án a piacon 5 percet nem álltam máris vitték. Még az árát sem kérdezték. Szó szerint sírtam amikor láttam távolodni. Örök életemre bánni fogom már biztos. A pénzből vettem egy egyes Golf GTI-t, szintén felújítottam,de közel se leltem annyi örömömet mint Benne. A Ladát azóta is visszasírom, de ha lesz mégegyszer pénzem tuti, hogy megcsinálom még egyszer. Persze a gixszerek nélkül. Aki szereti a Ladákat, nem fog csalódni a tipusban. Rendkívül megbízható, strapabíró, kis szervízigényű autó. Ha van valakinek elég eltökéltsége, csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Hátsó fékmunkahengeren kívül csak a kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Egy kontár aki csak szétszedni tudta, összerakni már nem. Száradjon rá a bikaszar a gumicsizmájára.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Saját magam + haverom faterja. Tőle tanultam szerelni. Penge csávó.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Golf / egy szar / |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
