Baromállat
Szöveges ítélet
Még, most is meg van.
66000 km -nél gázüzeműre átszerelve, és azóta is 99% -ban azzal járatva. (233000 km jelenleg) Motorikusan semmi baja.
Futóműve erős, megbízható, de kerülni kell az "ócsó" utángyártott alkatrészeket.
Utálom: olyan nincs, mert ez egy ÁLLAT, a horoszkópom meg Skorpió, így egymásra találtunk. Talán a rozsda lehetne kevesebb, de akkor nem babusgathatnám.
Szeretem: Igénytelen, olcsó az üzemeltetése, a fedélzeti kompjúter még nem romlott el (ja! nincs is?), 10000 km -ént olajcsere és szelephézag beállítás meghozza a hosszútávú
pozitív kapcsolatot.
Ja, és a legjobb dolgok amiket egyéb kreálmányok nem tudnak ennyiért: Amortizáció 0 Ft, Bank 0 Ft, Ha ki akarsz tünni, akkor egy ilyennel lehet, mert mindenki utálattal néz le, és az előzéseknél is negatívak., kb. 1000 - 1500 Ft/100km gázzal, tele lommal, és létrákkal.
Hibalista
- Ablakmosó szivattyú
- Hátsó ajtó teleszkópé
- Első ülések (csere Renaultéra)
- Rozsda
- Rozsda
- Első kerék felfüggesztés 3szor kitőrve, de ez főleg saját hanyagság
- Generátor
-
Ide hordtam szervizbe
Ördög Ferenc Tokaj, Serház u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 195000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 601S combi | Következő autója? | Peuget 306 XN |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
