Az orosz
Szöveges ítélet
rossz tulajdonság?ha hajtjuk akkor 150-es tartós sebességnél 11-12 körül eszik(mért adat)óvatos(80-90 lakott területen kívül)akár 5 egész valamennyi is lehet(ez csak becslés nem mi hajtottuk ilyenkor)viszont a valóság:7.14 hosszú távon 90-100 lakott területen kívül ez volt eddig a minimum amit átéltem amúgy 8 literrel lehet számolni ha kevesebb annak örülni lehet de több nem nagyon szokott lenni normál használat mellett
nem n?nek való autó vezetéséhez határozottság kell
fenntartása? nincs benne elektronika ami elromlik max eddigi sebesség az 5-ös váltónak hála 175km/h 350-ért vettük 150 lett ráköltve és nem rohad nem hagy ott
mostani rossz tulajdonsága?:nagyon lenézik(csak mert zsiguli,de ők meg fizessék a drága szervízt:D)
2010.05.26. jelenlegi legnagyobb fogyasztása:10.5L gáz.....autópályán tartós 140-150(Balaton-Pest majd Miskolc)4-4.5 körül járt a fordulatszámmérő
Hibalista
- hengerfejnél 2-szer voltak gondok: - 1:valamelyik henger egyik szelepének mindkét rugója eltört következmény:szelep elferdült szelepvezet? megrepedt - javítási költség kb 8 ezer huf - 2:valamelyik hengernél a gyertya elektródja beleesett a motorba - következmény:a kipufogószelep beégett - javítási költség kb 2 ezer huf - 10 év alatt tönkrementek a lengéscsillapítók gömbfejek fényszórók foncsorai indexek(nem feletek meg m?szaki vizsga alkalmával)javítási költség kb 20 ezer huf - egyik sárvéd?ív teteje átrohadt csere+komplett fényezés az egész kocsira+4 m?anyag doblemez javítási költség kb 95-100 ezer - nem tetszett a 4-es váltó helyette 5-ös 40-ért melyet csak csapágyazni kellett - - 2010 április 28 - - Jelenleg 183 000 km-nél jár az óra.Eddig kétszer hagyott "cserben":100-zal elcsaptam egy kisebb őzet,és inkább feladtam,mert kilyukadt a hűtő,és egyszer a gyújtáselosztónál elszállt a csapágy,amivel nem törődve egyszer csak megmakacsolta magát.Többe került hazavontatni(saját autóval)mint megvenni az alkatrészt.A 2009-es téli sózások megtették a hatását:mindenhol pöttyösödik(kivéve az alváz,ami le lett alvázvédőzve)belső ajtókárpitozás kezd szétmállani(csak be kéne rakni az újat...)fogyasztása jelenleg 8-10 között mozog gázból,benzint ritkán lát,indult már -8 fokban is gázzal.Ja és a nagyon érdekes:ugyanannyi a kartergáz,mint amikor megvettük,és olajcsere között most se megy maxról minimum alá az olajszint(ami szigorúan 10 000km-ként)
Ide hordtam szervizbe
családon belül rendeztük le úgy hogy senki se autószerel?....
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1200 s | Következő autója? | valamilyen elektromos ketyere |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
