Az igénytelen állat
Szöveges ítélet
Második tulajok vagyunk. Az els? tulaj f?tött garázsban tartotta 2 évig aztán hozzánk került. Ez a kocsi kapott hideget meleget, de mindent kíbirt. Motorikusan semmi gond nem volt vele. Még most is 20 év után pöccre indul a legnagyobb hidegben is. Nagy pénzeket sose kellett rá költeni, mindig csak a feltétlenük szükséges dolgok lettek rajta cserélve. Az alkatrészek nagy része még mind eredeti. Motortartó gumibakokat, és lengéscsillapítokat cseréltünk rajta egyszer. A motor szétbontva nem volt, szelepszárszimeringeket cseréltünk rajta egyszer. 20 év után kicsit eszi az olajat is, de melyik nem? Ezt el kell nézni neki.
Ez a kocsi szeret. Bármi hiba volt vele az sose menetközben történt hanem otthon, a garázsban adta a tuttunkra hogy ma nem hajlandó elindulni, mert valami tönkre ment.
Hidegindításután nem lehet vele egyb?l emberkedni, mert beberángat ha úgy van kedve, de az els? 5 kilométer után, ami a csövön kifér. A 180as mutatót még megfekteti. El?zni bárhol bármikor gond nélkül.
Csak a legjobbakat tudom róla elmondani. Strapabíró, stabil és mindenekel?tt megbízható. Bárhova elmernék vele indulni még most is, hogy már van benne majdnem 400.000 kilometer.
A bels?r?l nincs értelme beszélni régi orosz stílus. Itt említeném meg a kapcsolókat. A duda már nem mindig m?kszik, de haljon meg aki elé ugrik. :P Viszont az index kicsit akad meg érintkezés hibás is volt, de egy csepp kontaktspray és mintha új lenne. A f?tést dícsérem, télen mínusz 20ba is képes szaunát csinálni.
A váltó még mindig eredeti tökéletesen kapcsolható semmi problem. A meghajtással sem akadt semmi probléma eredeti difi és kardán. Kuplungtárcsát kellett cserélni 2szer.
Mást nem tudok említeni. Csak azt hogy a kötelez? ráfordításokkal van az embernek egy igénytelen az évek múltával is bevethet? régi orosz csodagépe, amít?l a világ minden kincséért sem válnék meg. A m?szakikon mindig csont nélkül megy át. Szal semmi gond. Olaj legyen benne meg benzin azt tiéd a pálya, az autopálya :?
Jah igen, igazán nagy hátránya az étvágya, tervezem hogy veszek hozzá egy 5 gangos váltót, ez remélhet?leg kedvez?en befolyásolja majd a benzinmutató mozgását.
Üdvözlök minden Ladást. :D
Hibalista
- Vízpumpa 1x - volt otthon
- Ac pumpa 1x - t?mítés csere
- F?fékhenger generál
- Bal hátsó fékmunkahenger 1x
- F?t?csap 1x - 6 éve beállt azóta féler?vel f?t télen nyáron :)
-
Ide hordtam szervizbe
Apám szerel? mindent megold :D
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 18 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 380000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1200 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
