A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1500, 1600 (1972-2001)

1500, 1600 2103, 1500 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A KGST zászlóshajója

Szöveges ítélet

A legjobb KGST autó. Lehetett volna nála jobb is: nagypolszki, de azt a lengyelek elszúrták. Strapabíró volt, ez volt a legnagyobb el?nye. Sok apró hibája, ami ma már elviselhetetlen lenne egy korszer? autónál(pl: beázások) és konstukciós hibái ellenére, mindenhova elvitt, sehol nem hagyott cserben. A f?darabok jól m?ködtek, ami elromlott azt fillérekért lehetett cserélni. Kis túlzással mindenki értett hozzá, bár akkor is megérte jó szerel?höz vinni. Mindent lehetett hozzá kapni, de csak eredeti vagy fiat alkatészeket volt érdemes belerakni. Korához képest jól ment igaz meg is kérte benzinben az árát. Kényelmes volt az akkori színvonalon, de az ülések fomája a fejtámla hiánya ma már furcsa(ez az egy amiben a 2107-es jobb volt). A hely kissé sz?kös volt a wartburghoz és a nagypolákhoz képest, de elfért benne a család. A futóm? bírta a rossz utakat, ez ami ide való. A kanyarstabilitása és az útfekvése viszont borzalmas volt. A fékek viszonylag jók voltak, a legkiválóbb a váltója volt. A mai japán autók váltója jobb csak ennél, az ötödik azért hiányzott. Az autó formája szerintem a legjobb volt a keleti blokk járgányai közül. Összességében a kevés autónak nevezhet? szocialista autók egyike volt.

Hibalista

- Kopó alkatrészek, generátor, kipuffogó

Ide hordtam szervizbe

primaut

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1981
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Renault 9 gtl
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1500, 1600 1972

További ítéletek (65 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)