A KGST zászlóshajója
Szöveges ítélet
A legjobb KGST autó. Lehetett volna nála jobb is: nagypolszki, de azt a lengyelek elszúrták. Strapabíró volt, ez volt a legnagyobb el?nye. Sok apró hibája, ami ma már elviselhetetlen lenne egy korszer? autónál(pl: beázások) és konstukciós hibái ellenére, mindenhova elvitt, sehol nem hagyott cserben. A f?darabok jól m?ködtek, ami elromlott azt fillérekért lehetett cserélni. Kis túlzással mindenki értett hozzá, bár akkor is megérte jó szerel?höz vinni. Mindent lehetett hozzá kapni, de csak eredeti vagy fiat alkatészeket volt érdemes belerakni. Korához képest jól ment igaz meg is kérte benzinben az árát. Kényelmes volt az akkori színvonalon, de az ülések fomája a fejtámla hiánya ma már furcsa(ez az egy amiben a 2107-es jobb volt). A hely kissé sz?kös volt a wartburghoz és a nagypolákhoz képest, de elfért benne a család. A futóm? bírta a rossz utakat, ez ami ide való. A kanyarstabilitása és az útfekvése viszont borzalmas volt. A fékek viszonylag jók voltak, a legkiválóbb a váltója volt. A mai japán autók váltója jobb csak ennél, az ötödik azért hiányzott. Az autó formája szerintem a legjobb volt a keleti blokk járgányai közül. Összességében a kevés autónak nevezhet? szocialista autók egyike volt.
Hibalista
- Kopó alkatrészek, generátor, kipuffogó
Ide hordtam szervizbe
primaut
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 106000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault 9 gtl |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
