A cccp leggyorsabb járganyainak egyike
Szöveges ítélet
jó tulajdonsága:az ülései kényelmesek,példát vehetne rola 1-2 autogyár,viszont 100 fölött hangos kissé,korához képest jol gyorsul max 14-15 sec 0-ról 100-ra,kisebb probléma esetén az utszélén is megcsinálható némi ügyeséggel(volt rá jó párszor példa),van amikor nem ennyire egyszerű a helyzet(ha az ac elszáll),csomagtere viszonylag nagy csak magas peremes,dehát akkoriba nem törüdtünk az ilyen dolgokkal.
Rossz tulajdonsága:vedel(8-10 litert evett meg ifjoncként,de a végén mögé lehetett volna tenni 1 benzinkutatt 15-17 literes fogyasztása végett), a megbizhatóság ,és igencsak rozsdásodik 20 év felett,20 év felett igencsak szerettetéhes
összegezve:nagyon szeretem mert 23 évesen is tudott 140-150-et menni,és az alkatrész árai röhejesek,az még szép dolog volt h a végsőkigkitartó autó volt.olyan 24 évesen elhagytam vmi csavart amitől aztán nem volt hűtése a motornak és igy hazajött velencéről,megnézem azt a kocsit ami ugyanezt a bravurt tudja.továbbá volt rá precdens h nem engedett ki a kézifék teljes mértékbe de igy is hazajött.télen már a cementeszsák a csomagtaróba szériafelszereltség volt h ne csuszon meg a fara az uton.legszebb élményem vele 4-ből csak 3 henger ment,és kikezdett velem 1 kispolski,kevés volt ahhoz h otthagyja betegen is ezt a vasladyt.3 hengerrel 100 volt a vége. ifjuként 4 hengerrel olyan 160-170 körül mozgott és azért nem sporoltak a vassal mert a kocsi önsulya 1030kg volt és ezt egy 75 lóerős 8 szelepes motor hajtotta.megjárta 1 párszor zalaegerszeg-budapest ill sárvár-budapest utvonalat.ez a tipus olyan ma már mint a fehér holló olyan ritka.fiataloknak ideális első autónak,és könnyen tuningolható és "viszonylag olcson".A keleti márkák közül talán a lada nem vesztett a népszerűségből.Kiváncsi vagyok melyik autó az még amelynek ekkora népszerűsége van mint a ladáknak.ez olyan kocsi amivel ma is ki lehett tűnni a parkoloba.A kocsinak szomorú kezdette volt mert taxiként használták eleinte,és ilyen szomoru is a vége,2005-be ugy gondoltam h már nem megbizható és bövültünk is igy csak egy sorsa lehetet.bontóba került mert nem akartam h olyan kezekbe kerüljön amibe nem kénne.Ma is meglenne ha másképp nem kerülökfeljebb a biztositói langrétlán,ez volt a másik ok h bontóba került.Lada volt,van,és lesz. ui: ladák közül az egyik legszebb műszerfala van,ma megállja a helyét és ez már nagy szó egy ilyen idős kocsinál.
Hibalista
- 12 év alatt sok minden
- volt 12 éves korábba 1 motorgenerál,gyujtókábel,3x volt kasznisnál,hátsó jobb gumibak, ujra lett kábeleztve 20 éves korábba,kipufogo rendszer,szilentek, a két ikerlámpaközti műanyag,ac pumpa meg a szokásos kopo alkatrészek és karbantartások(olajcsere...)
Ide hordtam szervizbe
ezt jomagamtól kezdve szinte mindenki,ki milyen sikkerrel
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | tx 1310 | Következő autója? | Suzuki swift 1.6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
