A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1200, 1300 (1970-1988)

1200, 1300 VAZ2101 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsiguli, a kinyírhatatlan.

Szöveges ítélet

Lada 2101, 1200köbcentis, soros 4 hengeres, 8 szelepes. Kinyirhatatlan, alkatrész vicc áron van. Az olasz utángyártott téma meg az orosz is jobb mint a mostani autók !!! (BÁRMIKOR IRÁSBA ADOM)
Dugósor 7ezer ft. Háhú ba+ :) Fötengely felujitás, henger téma másik 35.
Olajcsere 10-15 ezrenként izlés szerint. Muzltiszuper, akármi.
Nem csörög. Sose áll le ( tartalék rotorpipa kell csak)

Negativum a fogyasztás, azon nem lehet sokat csiszolni, vannak anegdoták papákrol, skoda porlasztókról, de az se adja 6 liter alá, ugy hogy hozzá se érjél a gázhoz.!!!

very hard terepen is elboldogul, megfelelöen nem idiota soförrel.

Kisebbségi zenész tulajdonosok általában se talpas csapszeget, se olajat nem cserélnek, az elöbbi hibalehetöség mikor a hungáriakörúton 340ezer kilóméter után kiesik az elsö kerék, az utóbbi , meg mikor a motor 341ezernél egy hatalmas fekete okádással megáll.

Végsebesség 150. Hoppácska vigyáztam:! Fogyasztás
65-75km/h 7L
80-90km/h 8-9L
90-110km/h 10-11L
125-145km/h 16L
Gyorsulás 10-15sec.

Egyszer kimentünk vele az isten háta mögé, egy hegytetöre, már valahol ut sem volt. Nem f*stam, hogy bármi baja lehet.

Utópia: Ha lenne idö, pénz, vagy mind2...
Akkor := v8as kis-tatra alukarteres blokk, plusz automata váltót valahogy beletenni, nyitott kipufogo, a szovjet "Pony Car" lehetne. Kpm beleköt?? áááá nem:)

Hibalista

- Karosszéria pár helyen lukesz lett volna, ha hagyjuk kizárolag az akkori gyári felületkezelések miatt. ÉS nem anyagvastagság, minöség miatt. Lakatolás 40e, 15e, 25e, azán én ingyen.
- Rotorpipa (AZ EGYETLEN HIBALEHETÖSÉG) ezer forint.
- 10e-kmenként csere. közel 10db fogyott el.
- egy darab felujitott kuplung komplett 1500 forint.
- Fékbetétek 1x. lóf* összeg.
- vezérmülánc több mint 100ezret kibir, nem napszemcsávó használat mellett el se szakad szerintem.
-

Ide hordtam szervizbe

Petróczky Pál, ENGINE

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nosza Tibor ELECTR.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (6) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 601 Következő autója? opel corsa 1.0 C
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1200, 1300 1970

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)