A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1200, 1300 (1970-1988)

1200, 1300 21011 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsiguli-26 éve imádom!

Szöveges ítélet

1983 óta van jogosítványom, és csak Ladáim voltak eddig. Ahogyan ´83-ban 19 évesen imádtam a 79-es 01est, pont úgy imádom ma 45 évesen a 83-as 011et! 26év alatt 4 Zsigulim volt, összesen kb 5-600.000km-t mentem Ladákkal.
Megbízhatóságról azt hiszem elég annyit mondani, hogy soha nem hagyott ott egyik sem, pedig jártam Olaszo.-ban, Németo.-ban, Bulgáriában is. A kopóalkatrészek elég sokáig bírják, általában az egész autó igénytelen, de ezzel nem szabad visszaélni, mert igen megy a Zsiguli 10éve állított szelephézaggal és 8éves motorolajjal is, csak akkor ne csodálkozzunk ha összejön egy generál. És igazából talán ez az egy ami megszokást igényel: elég sűrűn kell beállítani a gyújtást-karburátort-szelephézagot. Némi rutinnal azért ezek nem nagy kihívások, aki szereti a régi stílusú autószerelést, az örömét leli benne, és ha ügyes volt jó fogyasztás a jutalma. Igen, a 7liter nem kamu adat. Kb 10év fogyasztási adatainak átlaga :7,23 liter vegyesen 5gangos váltóval. Gázból megeszi a 8-8,5 litert, de az olcsó is. Itt jegyezném meg, szerintem egy benzingázos Lada felér egy korabeli diesel Jettával v Escorttal, mert ugyanúgy olcsó üzemeltetni, de ha kell azért tud menni (~160km/h)
A karosszéria nem vészes, bár én minden autóm alját Katepoxal ápolom. A mostani gépen a töréskáron kívül minden elem eredeti! Nem vicc! Persze a régebbiek közül volt amelyiket lakatolni kellett.
Helykínálat megfelelő, a futómű egy kicsit lágy, de legalább Pesten sem rázza szét a fejem.
A kormányzása szerintem nem nehéz, bár nekem csapágyas segédirányítók vannak benne.

Összességében szerintem egy jó Lada a mai napig vállalható mindennapi autó, a nagy fogyasztás jó és gyakori beállítással kerülhető, de amugy is, egy Swift érétkvesztéséhez képest még a 10 litert evő Zsiguli is olcsó.

A következő autóm is Lada lesz, amég tehetem Ladával fogok járni!

Hibalista

- Fűtéscsap, ablaktörlő motor, generátor volt ami ténylegesen elromlott.
-
- Törékár: hátfal, bal hátsó sárvédő, hátsó lámpa, hátsó lökhárít
- Kopóalkatrészek közül csak a szokásos: szilentek, első lengőkarok (hála a jó magyar utaknak) gyújtógyertyák, levegőszűrők, olajszűrők, olajkarter tömítése, szelepfedél alatti tömítés, gyújtáselosztó, rotor, fékdobok, betétek, két első tárcsa, lengéscsillapítók, AC pumpa. Nagyjából ennyi

Ide hordtam szervizbe

Magam amit csak tudok :)

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Karosszéria : Lőrinc Tamás -nagyon nagy szaktudással rendelkezik, és megcsinálja az 5000Ft-os munkát is, pedig sorban állnak hozzá. Gyönyörű, pontos munka, átlagos áron, rövid határidővel

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1983
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 2101 Következő autója? Csak Lada
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1200, 1300 1970

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)