A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1200, 1300 (1970-1988)

1200, 1300 2101 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tank négy keréken

Szöveges ítélet

2005 nyarán vettem csapatós autónak. Még akkor, úgy rozsdásan nyomtam vele a köröket a legelőn, aztán ősszel letettem "pihenőre". Mikor aztán végre meglett a jogsi, úgy döntöttem, ez lesz a mindenhová járkálós autó. Neki is láttam, hogy helyrepofozzam. Két hétig minden délután a bontóban voltam, mert csak a gyári darabokban bízok. Így aztán végre elkészült, már csak a vizsgáztatás van hátra. Eddig nem tudtam vele sokat menni, mert két betű-négy számos rendszáma van (és sajna nem OT-s), így a rendőrbácsinak nem tetszik. Egyébként életem egyik legjobb üzlete volt, potom pénzért vettem. Az előző tulaj újként vette, aztán beleszeretett egy sárga ezeröcsibe, megvette. Így a Zsiga kb. 20 évig állt egy garázsban alábakolva. A motor iszonyat jó, minden fordulatról húz, nagy erő van benne. Meg egyébként is, Lada... :-) A rugózás ezekre az útnak csúfolt sz@rokra lett kitalálva, nem rázza szét az embert, de nem is koppan fel lépten-nyomon. De hát mit is lehet írni egy Ladáról? Csak szépet és jót. Igaz, hogy a kormányt nem lehet egy ujjal forgatni, igaz, hogy a pedálokhoz is kell erőnlét, a váltó sem két ujjal mozgatható, meg az egész autó egy kicsit - hogy is mondjam - rusztikus, de pont ez a szép benne. Nem olyan, mint a mai japán-koreai-kínai-vietnami -stb. egyensz@rok, ahol minden pillekönnyen jár, a motoro ugyanolyan idegbeteg elfojtott hangon visítanak, minden automata, még a szívatót sem kell kezelni, és persze gőzöd nincs arról, mi történik a kocsival eközben, mert az agyonszervósított kezelőszervek nem adnak visszajelzést, a letompított motorhangból meg azt sem tudod megmondani, jár-e a masina. Lehet, hogy annak is megvan a maga szépsége. De egy Ladával semmi nem ér fel!

Hibalista

- Megvételkor lakatolás körben, mert a 20 évnyi állás minden volt neki, csak jó nem. Utána még a gyújtáson kellett kicsit variálni, mert a rozsda azt is megtalálta magának. Egyébként a rozsásodáson kívül semmi baja nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Otthon, műhelyben, én magam (mint minden valamirevaló Ladás)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1974
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? busz, vonat, villamos, stb. Következő autója? még nem döntöttem el, de szerintem csak Lada lehet
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1200, 1300 1970

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)