A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1200, 1300 (1970-1988)

1200, 1300 1.3 kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gázos Lada - kontra

Szöveges ítélet

Olvasva ´mégéri-e gázos Lada´ cikket,ahol a friss jogsival rendelkező kolléga eléggé lesz@rozza az autót,csak néhány dolgot írnék az ellenkezőjérő.Mondjuk én 30 éve vezetek hivatásos jogsival,de ez 1 dolog.Viszont már akkor ius gázos autóval jártam,amikor még sokan kételkedtek ennek létezésében is,sőt kényszerből még egy Barkast is átalakítottam gázosra.Kétszer elkaptak ,1 szer levették a rendszámomat,másnap leműszakiztattam,átiratva az autót.Megérte,mert 3 hónap alatt ingyen volt,annyival olcsóbban fuvarozgattam.De a lényeg nem is ez.Nem igazán értem,ha alapjáraton leáll gázzal,igazából mi köze van a gyújtás elosztóhoz?Benzinen is leállt? Amit nem írt le a kollega,de gyanítom: az a friss jogosítványos vezetési stílus! De ez mondjuk legyen az ő baja.A zöldkártyáról csak annyit,hogy megfelelő gyújtás esetén,ha nem kartergázos az autó és üzzemmeleg,bele kell férnie,vagy nem de ez megoldható.Akkor most az ellenpéldák: 3 éve használok 1 gázos 1300 Ladát.Amiótanálam van 5.500 forint értékben tankoltam benzint és most sem villog a led.Van garázs,de kényelemből féltető alatt áll az autó télen,nyáron.Minden nap használom.Nincs kartergázom semmi,be van vezetve a szűrőbe és a mai napig olajmentes! Mínusz 10-ben is 1 pörcre indult.Nincs köszörülgetés.Megáll alapjáraton.A negyedik felkapcsolása után nincs szivató.Nem dadog,nem rángat.Tanács: napi első indításnál gyújtás ráadása után 5-10 másodpercet várni,mint izzításnál.Egy rugás és,mint a jó anyós már indul is.Ja igen: a fogyasztás minimumra van állítva,többet nem lehet elvenni tőle.Az olaj normál.Egy új suzu üa. költségével vígan elautózok.Ezektől függetlenül természetesen csak Zsiguli marad.Viszont 2 Suzu első agy cseréjért vettem kb. az autót árban4Zárásul: kényszerből használom,nem élvezetből.

Hibalista

- trapéz gömbfejek
- töltés
- világítás

Ide hordtam szervizbe

magam

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Subaru Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1200, 1300 1970

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)