A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1200, 1300 (1970-1988)

1200, 1300 2101 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága Zsigulim!

Szöveges ítélet

Üdv a tisztelt olvasónak!
Az autót 1980ban vette fater, és 2003ig végig ő használta (akkor vett egy Suzukit)
Ez után nagyfater használgatta, bár jobbára csak a garázsban állt.
Mióta jogsim van (1,5éve) én tartom fenn.
Tágas, masszív kaszni, iszonyat jó váltó, megfelelő méretű csomagtér, jó kis motor az általános jellemzői.
Ami nem tetszik mindössze az, hogy szerintem túl rövid a váltó. Jó lenne egy 5gangos váltó, vagy egy 3,9es difi.
Megjegyzem autópályán nem megyek, igy azért annyira nem zavaró ez a váltó dolog sem.
A kormányt igazságtalanul szidják, szerintem nem nehéz tekerni, pedig nem vagyok kigyúrt.
A fogyasztás. Hát ez érdekes, spk embertől hallani hogy a Zsiguli benzintemető. Tud az is lenni. Rendszeres gyújtás és karburátor beállítással ez orvosolható. Ja és még annyi hogy szerintem városban nem illik karburátoros autó (legyen az Lada, Polski, vagy épp Opel) fogyasztását mérni.
Azért írtam 7litert, mert hosszabb távon stabil 90el elég neki annyi bőven. Viszont én gyakrabban használom városban és rövid utakon (5-10km), igy kb 10 liter/100km.
Az alkatrészárai, és a megbízhatósága kompenzálja ezt, (pl oda-vissza csillapítós német gátló 3500, levegőszűrő 500, kipufdob 3500FT ) aki sokat szeret Ladázni, vegyen gázosat, azzal majdnem diesel áron lehet járkálni. Ha már dieselhez hasonlítom: meglepő súlyokat el tud húzni, meglepő tempóban ( 14 mázsa szőlő 70-80km/h by nagyfater)
Szóval szerintem egy jól beállítot Zsiguli a mai napig az egyik legolcsóbb autó. A Suzukival nem versenyezhet nyilván, de ülljön már be Suzukiba 5db átlag 85kilós ember.
Az hogy rohad szintén az elhanyagolt példányokra jellemző inkább szerintem
Nagyon megbízható, ha nem szervizelik akkor is évekig működik szó nélkül. (és persze mikor 5-7 év "csak benzint bele, oszt´ gyí´ " stílusú használat után el mer romlani szegény akkor még Ő a sz@r autó...)
Vezetni egy élmény, minden kézre esik, úthibákat alig érezni, elég jó a fék, kiemelkedő a váltó, egyszerűn szuper. Még a 60 lovas ezerkettessel is keresztbe lehet rakni.
Ad egy bizonyos nyugalmat, tudom hogy mnidenhonnan haza fog vinni.
Próbálok beletanulni a szerelésbe, óvatosan csak, de úgy érzem menni fog.
Egy zsírúj karbi mondjuk jót tenne neki.
Imádom!

Hibalista

- -mindkét első sárvédő, kát hátsó sárvédő ív, két taposó a rozsda miatt.
- -fűtőventillátor
- -kopóalkatrészek (fékbetét, fékcsövek, kipufogó, szűrők, gyertyák, gátlók, szilentek stb)

Ide hordtam szervizbe

Pista bácsi

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Karosszéria lakatos-gyors, precíz, olcsó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1980
Kényelem (10) Használati időtartam 29 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Mercedes w124 200D-t szeretnék
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1200, 1300 1970

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)