Bukephalosz - Nagy Sándor orosz lova
Szöveges ítélet
Hát hölgyeim és uraim...a csúcs! Nagyapámtól örököltem a 31 éves autót 94000 km-el. No comment. Kényelmes, nagy, egy ősgermán roller fenntartása többe kerül (kivéve a biztosítást, de bp-i vagyok és ifjú). A biztonságáról annyit, hogy a komám neki csattant egy Ikarusnak vele és lepattogzódott a festék egy fél négyzetcentiméteres részen...Persze nem érdemes arra számítani, hogy megnyeri a 3 liter/100 km-t fogyasztó autók versenyét, városban 10 liter körül alakul, ha felhúzom az ólomcsizmámat, akkor 12. Országúton 8 liter a standard (110 körül), autópályán 140-150-nél már Bill Gates is szívná a fogát a benzinszintmérő mélyrepülését látva. De ahhoz képest, hogy 1200 ccm, úgy gyorsul, mint mint egy ferrarival keresztezett tehén. A fékhatás kiszámításánál sajnos az orosz mérnökökben a vodka már kiütötte a biztosítékot, ha Velencénél fékezel, Miskolcon már meg is állsz! Még egy előny: nem járok úszni, amióta megvan, mert gyorsabban izmosodom kormánytekergetés közben, mint 1000 hossz után...
Hibalista
- gömbfej - 2db -2400 HUF
- izzók - 2 db - 600 HUF
-
Ide hordtam szervizbe
Én szereltem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | SAAB |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
