Az elnyűhetetlen élményautó ! Avagy mi a Zsiga?
Szöveges ítélet
A világ egyik legjobb autója ! Pizzát is hordtam Vele, soha nem hagyott ott, semmilyen hibából kifolyólag, kivéve a tipikus Lada-betegségnek számító kerékkifordulást, ezt is a hanyagságom miatt! A hátsókerékhajtás kiviszi az embert télen a parkolókba, nyáron a salakos pályákra, utóbbi esetben a helyi biztos-urakkal gyakran ismerkedhetünk :). A drafting-ot megszeretni csak kipróbálás kérdése, utána elég vicces beülni elsőkerekes autóba, bár télen Zsigulival ne siessünk sehova, és mindig legyen feltöltött mobiltelefon nálunk :) ! A kaszni masszív, kazánlemeznek köszönhetően létrának is használhatjuk a verdát. Menetteljesítménye inkább egy dízel autóhoz hasonlít, nem gyorsul de megy mint egy tank! Karosszrériája a vastag lemezek ellenére hajlamos korrózióra, ez a Vaz gyár öröksége, de olcsón javítható. Légszűrő, motorolaj, meg sok apróság nélkül is elmegy ! Ha pedig komolyan vesszük a Zsigánkba rejlő lehetőségeket, lealázhatunk BÁRMILYEN sportkocsit, egy turbo tuning-gal !
Hibalista
- A kopó alkatrészeken felül a motorhűtőventillátor, amit LE KELL CSERÉLNI gyorsan, mert kiszakad és az állandóan forgó lapátok szétkalistolják a hűtőt. Lazán kiszakadt a jobb első kerék(10E Ft munkadíjjal, kiszállásal), a kormányon érzett futóműrendellenességet érdemes idejében kezeltetni. Ezen kívül semmi! szép teljesítmény egy 23 éves autótól ! Rengeteg felnit tönkretettem vele, egy-egy benézett drafting-mozdulat után, de a futómű (hátul) vasból van!
Ide hordtam szervizbe
A lényeg, hogy legolcsóbban az öreg szakik fillérekért percek alatt megjavítják.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Golf 2 GTI 16V 1.8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
