A szovjet ász!!!
Szöveges ítélet
2002-ben került hozzánk, második tulajtol, enyhe rozsdafoltokkal, de akkor még nem volt vészes, autoversenyz?jé volt ezen gyakolt amig meg nem lett a vftse, a karburátort cserélni kellett ujra mert sokat evett de ment is a gép t?le, az olcso gumi is megtette a hatását, mind a négy guminak megszakadt a futofelülete, miután hazavittük egyb?l motorgenerált is kellett csinálni szét volt hajtva az egész, de a többi része nagyon egybe volt azokon csak a szokásosokat kellett ékszij talpas ilyenek,
mivel mindig utcán állt, hamar rohadt, de csak annyira mint más auto, opel fiat suzuki stb.
szerintem ezért a pénzért azt hozza amit elvárunk töle, nem tul szervizigényes, keveset eszik , és jol birja a strapát.
Évenként kellett csak felnyitni a motorháztet?t, soha nem hagyott cserbe és az alkatrész is olcso hozzá, szerintem ez a tökéletes auto
Hibalista
- Csak a szokásosak:
- ékszíj, fékbetétek, gumi, talpasok
Ide hordtam szervizbe
én meg a vater
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Lada 1200 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
