A Sárga Veszedelem
Szöveges ítélet
Egy volt osztálytársamtól vettem 1997-ben friss m?szakival, felújított motorral. Nagyon jól ment és aránylag er?s is volt. (A nagytarcsai emelked?re 4.-ben 90-100-al felment) Sajnos rohadt intenzíven. A lakatos 60000-ért megcsinálta. Nem volt jó a f?tése, csöpögött a f?téscsap: javítás, radiátor mosás, ami után továbbra sem volt jó a f?tés, de legalább nem csöpögött a csap. Azt mondják, a Ladák híresek a jó f?tésr?l. Hát az enyém nem. A Wartburgnak is jobb volt, mint ennek. Egyet szerettem benne: nagyon ment. Viszont havonta, kéthavonta kellett vinni gyújtás állításra, félévente megszakító csere. Miután kicseréltem a karburátor belét a fogyasztás is csökkent kb. 7,5 l/100 km-re 90-100-as tempónál. A kocsi nem lett lomhább, legalábbis nem éreztem. Akkoriban nem futotta jobbra, így meg kellett elégednem az általa nyújtott vezetési élménnyel, ami így visszanézve röhejes. Mindenesetre, akkoriban kedveltem, de mára örülök, hogy nincs.
Hibalista
- gyújtás állítás (elosztó): havonta, kéthavonta!!
- f?téscsap (csöpögött), radiátor vízk?telenítés
- üza. tank mosatás
- üza. szintjelz?
- Karosszéria lakatolás (nagyon rohadt)
- karburátor fúvókák, úszó, t?szelep cseréje
- talpasok, kormányösszeköt?, jobb els? kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
Juhász Lajos, Jászárokszállás, Szent László u. 53.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 141000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1200 | Következő autója? | SAAB 900 Turbo (OG) |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
