A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 110, 111, 112 (1995)

110, 111, 112 110 1.5i 8v 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Soha többet! VAGY MÉGIS???

Szöveges ítélet

UPDATE! 2008.01.09
Az emlékezetes váltótörés óta, újabb 30 ezer km után, kezd változni a véleményem az autóról. Mostanában a kopó alkatrészeken(fékbetét 1x, meg a rohadásra hajlamos hátsó kipufogó dob 1x, gyertyák) kívül nem kellett nagyobb javítást végezni rajta. Igaz a váltó továbbra is pontatlan, hosszú úton kapcsolható, de ehhez hozzá lehet szokni.
A fogyasztása remek, kb. 6-6,5 liter, alacsonyak az alkatrész árak tehát olcsón fenntartható.
Alapjárati motort (kb. 7000 Ft) kell cserélni a közeljövőben mert néha meleg motornál hirtelen leállítás után nagyon nehezen indul be újra, és néha az alapjárat fennakad 2000-en és hirtelen ingadozik.Az olajcsepegés továbbra is fennáll.
Szóval "nagyot nőtt" a szememben, mostmár bátran ajánlom annak aki el tudja viselni az apróbb minőségi hiányosságokat(pl. ócska összeszerelés+néhány műanyag). Ráadásul a használt piacon nagyon kedvező áron hozzá juthatunk egy-egy megkímélt példányhoz.


Kb. 500 km-nél a váltó és mind a 4 ablakemel? garanciális cserére szorult (szerencsére). Utánna lehúzott 4 évet nagyobb hiba nélkül (hátsó kipufogó dob csere). 2004-ben minden elözetes hiba nélkül rakoncátlankodni kezdett. Alapjárat volt, de gázfröccsre fulladozott. A szerelő több hét javitás után jött rá, hogy meglepetésre a relék kábelsaruja elkorrodálodott és ez hamis computer hibákat produkált. A költségek kb.100 ezer Ft-ra rúgtak. Ez év tavaszán kilyukadt az egyik fagydugó a korrózió miatt.Októberben menet közben az autó beblokkolt. Diagnózis: összetört a 2000-ben garanciálisan kicserélt váltó. Mivel az új váltó 140 ezer Ft körül van ezért a javittatás mellet döntöttünk. Anyagár:50 ezer Ft + 35 ezer Ft munkadij (eddig). A váltó továbbra sem tökéletes. A hónapok óta tartó olajcsepegést nem sikerült maradéktalanul felszámolni, a szimering és olajteknő tömités ellenére. Megoldás: kilyukadt a blokk oldalában futó egyik olajcsatorna. A javitás folyamatban.
Az ablakemelők sűrűn tönkremennek, mert beáznak és ennek következtében megszorul az emelő motor. Javitását itthon végezzük (kitakaritjuk és bezsirozzuk az a részt ahol szorul-ez egy időszakos megoldást, de legalább ezen spórolunk. Ennek ellenére jól birja az alföldi homokot és a port.

Hibalista

- A komolyabb hibák: váltó és az ablakemelők.
- +++ vezérszíj, fékbetétek, kipufogó dob, gyertyák, kartelvédő lemez, olajszűrő

Ide hordtam szervizbe

Egy alföldi autószerelő mester.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 83000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 120 L Következő autója? valami japán
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 110, 111, 112 1995 (2000)

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)