A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 110, 111, 112 (1995)

110, 111, 112 2112 16V 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Nyúlós villám

Szöveges ítélet

A kocsit még 3. szülinapja előtt vettem. Azóta csak a benzin ment bele, meg persze megcsináltam a 20000-es szervízt ( olajcsere, légszűrő csere ).
Az elmúlt majd egy év teljesen eseménytelenül telt, csak beültem, és nyomtam. És bizony könnyen el lehet nyomni neki, szaladós az autó. Simán tartja a 150-es utazót, úgy hogy nem is fogyaszt sokat. Kipróbáltam azért a végleteket is. Folyamatos 200 km-en keresztüli 90-nél sikerült 5 liter alatti fogyasztást produkálnom, máskor meg sikerült a sebességmérő mutatóját belehajszolnom a 200-ba. Egyedüli furcsaság, amit meg kellett szoknom, hogy a computeres vezérlés, meg az euro3-as norma miatt alulról igen nehezen éled a kocsi, ha valamit szeretnék erősen vissza kell tologatni a fokozatokat. 3500 körül megindul a motor, onnan mint az álom, addig inkább csak "nyúlik" mint a rágógumi. De hát minden új autó ilyen hála a jó kis normáknak :-(
Az ülések nekem jók, a csacsi után kicsit meglepően magasak, de ez azóta természetes. A kormány azért lehetne jobb, és hát a műszerfal sincs "agyondesignolva", de hát nem is ezért szeretjük.
Ami hiányzik, az a légkondi - különösen a meleg nyári napokon ( és ha igaz, ebből egyre több lesz :-( ). De utólag is megoldható, tervezem is, csak ki kell gazdálkodni.

Nos azóta megint eltelt egy év, és majd egy 10-es megint benne van az autóban. Előjött az első hiba is. El kezdett ingadozni a feszültség. Sikerült is kicserélni, 2eFT alatti árért vett szabályzó cseréje fél óra alatt sikerült nekem is, simán hozzá tudtam férni, nem kellett az autó fél elejét lebontani. A nyaralás alatt kocsiba szaladt 400 km-es távon sikerült 6.7-es fogyasztást produkálnia, pedig volt 1km-es strandra járástól kezdve 170-es tempóig minden, ami emeli az értéket.

Újabb év, újabb 10e, fő problémáktól mentesen. A pillangószelep helyzetjeladója fáradt el ez idő alatt. Jellemzője az ingadozó alapjárat volt. Kicserélve a ~6eFt-os alkatrészt a probléma megszűnt. Én cseréltem ki, nem okozott gondot. Kényelmesen hozzá lehetett férni, egy csillagcsavarhúzóval megoldottam. A hiba feltárásban segített a Gamma 112-es fedélzeti computer. A menetteljesítményével továbbra is elégedett vagyok. A csúcs az volt, amikor egy kutyára rakott szamarát átrángattam vele a pilisen kersztül. Nem elég, hogy a kocsi minden különösebb gond nélkül tette a dolgát, ráadásul a fogyasztása is csak 8.3 lett. Ha nem látom, én sem hiszem el :-)

Hibalista

- generátor fesszabályzó, pillangószelep helyzetjeladó, utastér hőmérséklet érzékelő ventillátora

Ide hordtam szervizbe

nem kellett

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 21099 Következő autója? egyenlőre nem váltok
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 110, 111, 112 1995 (2000)

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)