Imádnivaló Natasha :-)
Szöveges ítélet
Az egyik haverom nevezte el a drágámat Natashának utána rá is ragadt. :) Viccet félretéve nagyon meg vagyok elégedve az autóval. Sokat javítothattak szerintem az első kiadások óta, mert nagyon megbízható kis autó lett ez.
Először fikáztak a haverok, de mivel pont egyszerre vettünk autót egy kollegával és ő egy PEUGEOT 307-est választott....hát azóta is szívja a vételt: minden hónapban 1 szervízlátogatást biztos megejt, sokat eszik az autó(9-10l), drága is volt és drágák az alkatrészek is, a szervízköltségekről már nem beszélve. Nem úgy mint én: kicsengettem 950e-t készpénzbe, 10ezrenként olajat és szűrőket cserélek, tankolok aztán gyí! :)
Ha nem szégyellné, azt mondta szívesen átülne az enyémbe, mert már sokat utazott velem és neki is tetszik. Meg lehet lepni vele egyes autóstársakat pályán: 160km/h utazót is simán tartottam több alkalommal is már Pest-Nyíregyháza viszonylatba M3-on. Puritán belseje ellenére nagyon szerethető, megbízható és olcsón fenntartható kis autó. Én nagy ívbe teszek rá, hogy mit gondolnak mások: hiszen minek a szép forma, ha oda a megbízhatóság??? Mert elismerem a francia autóipar büszkeségeinek művészi jellegét(nemkem is teszik a formaviláguk) és extra felszereltségét csak az a baj hosszú távon ez eléggé pénznyelő "játék"! Nem is értem a Totalcar-ba miért húzták le ennyire ezt a típust, a Dacia Logan-t meg Istenítették, de mire fel?! Annyival nem jobb formára sem, szerintem....:)
Egyébként városban 7,5l , pályán 120km/h-nál 5,5-öt, míg 140-es utazónál 6-6,3l-t mértem. Először nem akartam hinni a szememnek, de egymásután többször ugyanezt produkálta. Tényleg így van. Nem vicc!!!
Jó dolgok:
- dinamikus;
- jó fogyasztás(50ezer megtett km-re számoltam a napokban durván 7l-t. Mindig elteszem és leírom mennyit és hol tankolok! Ebbe benne van város/országút/autópálya. Szerintem ez nem rossz átlag.)
- pakolható és alakítható/növelhető csomagtér;
- olcsó fenntarthatóság.
Mi kell még? :)
Ami nem tetszik: sokszor úgy néznek rám a kocsiba mintha kolerás lennék. Sznob hely lett ez a Pest...
Hibalista
- - Csomgatér nyitó teleszkópok(épp a napokban). Fillérekért szereztem újakat Ukrajnából és még jobb is, mert ez legalább hidegben is tart. 2x2500Ft volt a kettő db.
- - Féklámpák: szinte egyszerre égtek ki kb. 1 hónapja. Kemény 500 Ft-ba került a kettő. :)
- - 1db vezérműszíj 6000Ft volt.
Ide hordtam szervizbe
Én szervízelem a kis dolgokat (pl. olaj, olaj és -levegőszűrő, stb.).
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
És egy idős barátom segít a nagyobb dolgokban. Megy neki, mint a karikacsapás. Pesten húzott le műhelyben 22 évet a Rendőrségnél, épp elég Ladát látott életében. Gyors, olcsó, nem beszél mellé.
UI.: a képet a hasznaltauto.hu-ról loptam, mert az enyém is kb. így néz ki. Még nem nagyon fotózgatamm a kicsikét.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 76000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | első saját autóm | Következő autója? | Lada Kalina v. Priora |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
