A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 110, 111, 112 (1995)

110, 111, 112 2110-3 1,5l 16V 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

HaLADnA a LADA, ha ....

Szöveges ítélet

Egy bácsitól vettem még 2002-ben szinte újonnan. A kisöreg emlékszem még azt mondta nincs semmi baja, közbe meg gyakorlatilag egy csomó mindent ki kellett rajta cserélni. Sikerült jól lealkudni. Végülis miután rendbe raktam már csak használni kellett. A kopó dolgokon és az előzőekben leírtakon kívűl nem kellett azóta sem érdemben hozzányúlni. Normál használatban az autó kényelmes bár hosszú úton az ülés rossz tartása miatt a hátam mindig elfárad. Az utastérben még 130-as tempónál is rendesen lehet beszélgetni ( az erős szélzajt nekem kellett egy kis trükkel kizárnom ). A kezelőszervek áttekinthetőek , egyszerűek, sokkal többre a mindennapi használatban - nekem - nincs szükségem. Mivel két gyerek is van a családban ezért az utastér és a csomagtér maximálisan ki van használva ( a hátsó rugó lehetne erősebb is ). A csomagtérajtó rugóját teleszkóposra igazán megcsinálhatták volna. A 16 V adottságait kihasználva a hasonló karakterű nyugati csodákat sokszor sikerült már megviccelni bár a motor alsó fordulatszám tartományban gyenge viszont nagyobb fordulaton jól húz. Én az egyest rövidnek találom kettesbe felváltva nagyot ejt vissza. Kanyarban az autó úttartása lehetne jobb is elég billegős ez köszönhető a keskeny nyomtávnak a magas építésnek a puha rugó teló hangolásnak -a szamarához képest keményebb- és a nehezebb kasztninak. Végülis ennyi pénzért ez az autó teljesen rendbe van pláne, hogy az alsó középkategóriában levő autók milyen bagatell hibákkal küszködnek és ráadásul 2-szer 3-szor drágább a fenntartási költségük, persze ez mind pénztárca függő.Ami még mellette szól, hogy a család minden tagja szereti valamint a fekete piacon nem kelendő .

Hibalista

- Gyujtástrafó, teleszkópok, féktárcsák, néhány jeladó

Ide hordtam szervizbe

A márkaszervizek botrányosan gyengék mind szakmailag mind hozzáállásban!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Egy barátom segít a szervizelésben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14222
Megbízhatóság (7) Vezetett km 92380
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? szamara Következő autója? Lada C
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 110, 111, 112 1995 (2000)

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)