Cégautót sajátnak szabad?
Szöveges ítélet
Céges autóként használtam eddig, lassan 85000km van benne. Semmi baja nem volt, mind a szervízhálózat mind a márka-típussal meg vagyok elégedve. Olaj sosem hiányzott belőle a csere periódusok alatt (11-13k), csak a kötelezőt kérte és azt meg is kapta. Jó vételnek tűnt, így megvettem saját használatra, meglátjuk a későbbieket, de megbízhatóságban nekem eddig 10/10.
140LE a teljesítmény. Kinek mi, észszerű kereteken belül nekem ezzel a motorral és az 1,3T kasztnival nagyon megfelel. Pályán 120-140 tempónál is még érezhetően megindul, na de nem úgy mint a 4.2V8, de nem is ehhez kell szerintem mérni, nem akarok senkit tautópályán azzal veszélyeztetni, hogy "letolom". Ha a helyzet úgy kívánja, meg tud indulni.
Váltója van akinek tetszik és van akinek nem (DCT7). Nekem jó, alap módban gondolkozik amikor kigyorsítok, illetve nagy sebességnél autópályán nagyon be kell nyomni a gázt az érezhető reakcióhoz. Így autópálya üzemben sport módban használom, érezhetően jobb a gázreakció, bár ez a mód városban nekem karcos, magasabban van a fordulat, tobább engedi húzni és 40-nél is képes 3000en pörögni ami nekem felesleges.
Összességében nagyon elégedett vagyok vele, csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Egyszer a nívópálca eltörött, ezt garanciában cserélték.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 3 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Fiesta | Következő autója? | Meglátjuk |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
