A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » XCeed (2019)

XCeed GT Plus Line 1,5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A titkos tipp, a tuti befuto

Szöveges ítélet

Először is hogy hogyan is lett ez a kocsi.
Párom szerette volna a 4 éves 0,9 Fiat 500-asát lecserélni valami nagyobbra. Elsősorban német kocsikat nézegetett, Polo lett volna a legjobb alternativa a mérete miatt, de ami még képbe volt, T-Roc, Audi Q1 Allstreet, Q3.
Kiprobáltuk mindet, mire egyszercsak megláttunk egy XCeed-et az utcán. Hobbyból is autos teszteket olvasok/nézek, de nem is tudtam ennek a kocsinak a létezéséről.
Uton szinte nem is látni belőle. Kipróbáltunk egyet és a párom ki sem akart belőle szálni. Minőségre, semmivel nem rosszabb mint egy Audi Q3, a többi meg játékszernek tünik mellette.

Sikerült egy GT Plus Line-t kifogni, amit valaki megrendelt több mint egy éve, mindent kipipált az extra listán amit csak lehetett, majd mivel az auto később jött meg mint várhato volt, igy a kereskedésen maradt.
Manuális válto, 1,5 benzin, csak igy egyszerüen, semmi hybridség nincs benne, de ennek pont az egyszerüség az előnye. Párom automatát amugy sem akart magának, igy ez lett a befuto.

Üvegtető - továbbra sem szeretjük, de jo itt hogy egy egész vastag fekete árnyékoloval elfedhető, igy nyáron sem melegiti át a kocsit nagyon.

Aktiv display - Nagyon szép képe van, jol konfigurálhato, páromnak már igy is tul sok az info amit mutat, de jol kiiktatható. Nekem hátrány lenne, hogy a térképet nem lehet kivinni rá.

Matrixled, a fénye szuper, sima közuton a kitakaros technika jol müködik, pályán nem jo.

JBL rádio - sokan irják hogy nagyon jo, de én nem tudom... hogy ezzel a kocsival nem jo valami, de hiába probálom állitgatni, mert beállitása nem sok van, max egy equalizer... nekem nagyon gyengén szól. Volvot használok napi szinten de ahhoz képest borzasztoan szol. A Fiat 500 gyári rendszeréhez képest persze jobb, párom elégedett is vele, de lehet majd visszamegyek a szervizbe hogy nézzenek rá, mert valami szerintem nem jo vele.

Kényelem - bőr/alkantara sport ülése nagyon jol tart, kifejezetten kényelmes, akár hosszu utra is simán alkalmas és rengeteg állithatosága van. Üléspozicio szuper, pont annyival magasabb/emelt kocsi, hogy jo ki/be szálni, de nem tul magas hogy billegjen. Rendkivül halk az auto, motorhang az max akkor van ha pörgeti neki az ember. Apropo motorhang - hála az égnek ennek még 4 hengeres motorja van, ellenben a Vw audi párosnak - szoval egész jol hanzik ha pörgetik.

Fogyasztás - az első pár ezer km alatt be van a számláló cövekelve 5,7-re. Ha sokat megyünk vele a városba akkor elkezd emelkedni, de max 6,2ig ment eddig fel.

Teljesitmény - én napi szinten villanyos volvoval járok, igy nem tudom mihez viszonyitani, a fiat 500hoz képest nagyon jol megy, 1250kg-os a kocsi, ehhez párosul a 160 loerő, elég ez, jo ez. Nekem alacsony fordulaton lajhárnak tünik, de pörgetve lelkesebb lesz.

A váltó nagyon finom, már már japánosan finoman lehet vele váltani. 50nél már könnyen elmegy 5-dikbe, 80 felett meg kéri a 6-dikat.

Vezetéstámogato rendszere eddig nem vaklármázott. A volvohoz képest a sávtarto idegesebb és folyton csipog, meg korrigálni akar. Önvezetője meglepően jo, de amint elengedjük a kormányt már csipog és nekem kényelmetlenül erősen kell ellentartani, hogy észrevegye, hogy fogom a kormányt.

Helykinálat az nagyon jo, felér akár első autonak is, akkora a csomija. Hátulra is simán elfér egy felnőtt, igy szerintem ez is kiválo.

Ez már a ráncfelvarrot modell, sokat nem módositottak a "régin", a legjobb része a GT line-hoz tartozó "pöttyös" hátsó ledlámpa - eszéletlenül jól néz ki :-D


Összefoglalva, attol függetlenül, hogy a létezéséről sem tudtam ennek a kocsinak, a legjobb választás, de tényleg MINDEN tekintetben. A motor, a 7 év garancia, a minőség, a hely, fogyasztás, minden csillagos 5ös. Ééééés egy Vw Poloval ellentétvben alig van belőle.

Hibalista

- Egyenlőre semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2023
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 500 0,9 Collezione Következő autója? Milano
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia XCeed 2019 (2019)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)