A meglepetés erejével
Szöveges ítélet
Kiábrándulva a német prémium márkákból és megunva a minden hónapban az autószerelőknek való könyörgést, úgy döntöttem veszek egy nem német autót. A baráti társaságban Audi, BMW és Mercedesek vannak, így megosztottam a társaságot (1/3 csendben nézett hülyének, 1/3 hangosan és 1/3 szerint jó döntés). Meglátjuk kinek lesz igaza. A vásárlással kezdeném: Szegeden a Pappas inkább csak Mercedes szalon, Stingerről még prospektusuk sem volt. Azt tanácsolták, hogy menjek Budapestre és nézzem meg a Hunyadi úton van egy kiállítva. Jó oké. Elmentem megnézni, diesel van kiállítva. Kipróbálni nem lehet, teszt autó nincs. Tetszett. Én 183 cm magas vagyok 120 kg elfértem benne. Haza fele azon rágódtam, hogy így próba nélkül meg merjem-e venni?. De igen lett a válasz! 3 hét múlva érkezett is a kocsi amiből lett volna a teszt autó, hát nem lett, pontosabban én lettem. Annyit tudni kell rólam, hogy hajlamos vagyok digitálisan közlekedni (lehet lesz erre fele a Stingerről is sztereotípia). Ahogy megkaptam megnéztük mit tud a vas. Valamelyik totalcaros tesztben írták, hogy kanyarokra tervezték. Ez teljesen igaz, mintha kötött pályán húznák és csak a sofőrön múlik meddig feszíti a húrt. Vezetése példás, váltója amit lehúztak a tesztekben arról csak annyit, hogy sport módban ugyanolyan , mint a BMW vagy Mercedes váltó. A fék brutális és jól adagolható. Futómű: nekem előtte légrúgos autóm volt, hát nem volt sokkal jobb. A kormánya nagyon precíz nem tudom honnan vették, de jó helyről. Rajtautomatikája könnyen életre kelthető, de megvédi magát egymás után csak annyiszor lehet használni amennyi nem károsítja ( 7 év garancia). Teljesen kikapcsolt kipörgésgátlóval majdnem hátsó kerekessé válik. A beltérről és az összeszerelési minőségre nekem nincs panaszom. A Pappasnál ajánlották, hogy ennyi pénzért vegyek új E-osztályt, beültem megkopogtattam az alumíniumnak ható kopogós műanyagot amire rákönyököltem és majdnem összetört, de elég rendesen megmozdult és udvariasan csak annyit mondtam Kiám még nem volt. A fogyasztásról annyit, a lovakat etetni kell, aki spórolni akar az vegyen dízelt és lélegezzen mélyeket. Eddig ennyi, a későbbi tapasztalatokkal jelentkezem.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Kia Pappas Szeged
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | E500 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
