Kívülről szép.....
Szöveges ítélet
Mint írtam, kívülről kifogástalan, belseje fekete, kemény műanyag, komor, mint egy harmadosztályú temetés Rákoskeresztúron.......
Felszereltsége jó (P1 P2 P3 csomag) nagyon sajnálom, hogy a legtöbbet érő P4 csak a vásárlás után vált ismertté!!!!!
Reflektor gyenge, kanyar fényszóró inkább játék, mint hasznos kiegészítő, rádiója már ott susog, dadog, ahol korábbi autóim ilyet még nem tettek........
Jó lenne, ha a hátulsó ülések háttámlájának dőlésszögét állítani lehetne, mint pl a Corollában, vagy sok más autóban......)
Úttartása jó- szerintem a kormány is- gyorsulása és fogyasztása sokat javult egy tuning box után.....
Hiba, hogy ha a lezárt autónak csak a csomagtartóját nyitom a kulccsal, majd bepakolás után azt a csom.tartóban felejtve lecsukom, lezár!!(Benn a kulcs, jó esetben a mobil, stb. Nagy gáz!!) Ezt a régi autók "tudták" A maiakat újra reteszelni kell, kivéve KIA!!
Ha az ablaktörlő esőérzékelősre van állítva, minden alkalommal, ha ráadom a gyújtást, töröl egyet , feleslegesen a száraz, koszos üvegen! Idő előtt tönkreteszi a törlőlapát gumiját!!
Az autót Michelin négy évszakos gumival kaptam,aminek kezdetben nagyon örültem, a magyar teleknek szerintem elegendőek lesznek, aztán gyanút fogtam és kiderült, a labancok nem fogadják el, így az évi 1-3 síelés miatt leszek kénytelen komplett téli garnitúrát venni...!!!!!!
Ülés pozíció nekem igen kényelmes. Motor hidegen kissé zajos!
Úgy tűnik, árát kiválóan tartja, többnyire nincs is eladó használt,ha mégis, relatíve drágán....
Kár, hogy az ajtó kialakítása miatt nem tudok vízszintes rányitás elleni gumicsíkot rakatni rá! (A gyári dekoratív, de az ajtó aljára való......)
A hátsó lökhárító alsó lámpái igen sérülékeny helyen vannak!
Fékek jók, az autó nem dülöngél, kényelmes a rugózása.
A dízel felár IGEN SOK a benzineshez képest! (Bár állítólag megéri. Én nagyon keveset vezettem benzinest, de iszonyúan nyomatékszegénynek éreztem a dízelhez képest, különösen.a tuning box utáni 130Le 300 Nm élvezhetőbb vezetést eredményez!)
BOCSI a vezetett km 12 000 és nem 1200 !!!!!!(Annyi km után, még nem lenne ildomos bármit is írni!!)
Írjon minél több tulaj, hogy tanulhassunk egymástól! (Az autóm most lesz hat hónapos, később még jelentkezem a tapasztalatokkal!)
üdv mindenkinek.
Megvolt a 30 000-es szerviz! A kuplung cserén kívül-fentebb írtam róla-más gond nem volt.(Mondjuk, nem esett jól.....)
Fogyasztása 6,5-7.0 között. A műszerfali átlagfogyasztás köszönő viszonyban sincs a kútnál mérttel(Pl. a kiírt adat 5,3 a számított6,7.........)
A kemény műanyag tetszik-e, ízlés dolga,nekem nem igazán, de sajnos igen sérülékeny, ez tény!! Pl az ajtó oldalzsebébe tett műanyag ital flakon kidörzsöli az ajtó műanyagját! Csúnya nyomot hagy!!
Egy hatmillió forintos autótól különb anyagokat várnék el: A belső kilincsek gagyi műanyagok, felső élük sorjás, a kézifék szintén. A be. ajtón levő tükörállító kerek kis kapcsoló minden irányban 2-3mm-ert mozog. A műszerfal "puha" felső műanyagja néhol 2-3mm-ert eláll az alsó keménytől.....Ezt egy Daciánál nem tenném szóvá........
Üdv mindenkinek.
Hibalista
- 24 000km-nél megcsúszott a kuplung, a sebváltó olaj szimmering hiba miatt összebarátkozott a kuplung tárcsával! 36 óra alatt komplett cserélték!
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvár
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | corolla verso | Következő autója? | CRV |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
