KI-A jobb?
Szöveges ítélet
Honda CRV-t és Toyota Rav4-et győzött le az ár érték versenyben. Arról nem is beszélve, hogy csak a Kia kínált dízelt autómata váltóval. (A Hyundai verzió - Tucson - nem tetszett annyira) A külseje felveszi a versenyt a versenytársakéval, a belseje pedig - EX felszereltségnél - le is hagyja. A fekete belső, ezüst dekorlécekkel és a félbőr ülésekkel a prémium kategóriát idézi. Nem is beszélve a kilóméteres extra listáról (digit klíma, tempomat, ESP,...). A zajszint tűrhető, a mercedes-ből származó 114LE-s dízelmotor rendben teszi a dolgát. A tiptronic váltó csak 4 fokozatú, de átlagos, lendületes utazáshoz, és városi araszoláshoz megfelelő. Aki sportosan kíván autózni, annak ott a tiptronic funkció. Egyedül a csomagtartó mérete keltett bennem csalódást, de a hátsó ülések könnyedén, 1 mozdulattal lehajthatók, így már óriási rakteret kapunk. Mindenkinek ajánlom, aki nem márkát, hanem használati értéket és szolgáltatást vár a pénzéért. Ja, és javaslom a Grundig MP3-as 2 DIN-es CD-s rádiót, harmad annyiba kerül mint a gyári, de legalább olyan jó, és jól mutat a Sportage műszerfalában.
Hibalista
- 1 év alatt még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6600 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |