Ha nem benzin-gázos lett volna máig is meglenne!
Szöveges ítélet
Terepjárókat nézegettem, tudni kell, h rengeteg autóm volt már különféle okokból cserélgetem őket. Most épp megtetszett a Kia. Szép példányt sikerült vennem jó áron. Felül sötét zöld metál, alul ezüst metál, elején gallytörő, lefóliáztattam és vettem rá 16-os alufelniket, brutálisan nézett ki! 2.0-ás benzin gázos motor, na és ez volt a baj, a gáz! Ez az ami így utólag nem kellett volna, de én akkor azt hittem, h jót veszek. Nem értettem a gázhoz annyit tudtam, h olcsóbb mint a benzin. Mint utólag kiderült lehet, h olcsóbb, de ugyanazt az összeget vagy még többet visszafizetsz amikor a gáz megöli az egész motort, mert ez idő kérdése és így lesz, legalábbis a nem gyárilag gázos autóknál, hiszen azokat benzinre tervezték nem gázra, na min1 ne menjünk bele. Ezért került aztán eladásra a kocsi mert már csak szenvedtem vele, de azt hiszem ha nem lett volna gázos máig meg lenne. Nagy volt, kényelmes, picit gyenge, de benzinnel azért épp elég. Terepen ügyes, nem annyira mint egy rövidebb jobb terepszögű autó, de ahol nem ül föl ott elmegy. A fogyasztás tűrhető és a gázon kívül semmi gond nem volt vele. Ajánlom mindenkinek, csak ne gázosat!
Hibalista
- benzin-gázos volt és az egész gáz rendszer
Ide hordtam szervizbe
Alsópetény maszek szerelő-kiváló!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
