Aglomerációs bajnok
Szöveges ítélet
2 év Nissan Leaf használat után ültem át ebbe a guruló megbizhatóságba és mikor ezen sorokat írom már Ioniq 28-ast hajtok.
Essünk túl a hibáin: 1. A csomagtartó mérete lehetne nagyobb (Bár minket ötünket gond nélkül kiszolgált a balatoni nyaralásoknál.).
2. A hatótáv is lehetne picit nagyobb.
3. A tolatókamera képe kifogásolható. Színhűség felejtős, szemcsés a kép.
4. Figyelni kell az előfűtés-hűtés beállításnál a 12 órás formátum miatt.
Bár a csomagtartó kicsi, de alatta egy nagyon jól használható 2 rekeszes tartó van a töltőkábeleknek és egyéb apróságoknak. Ráadásul hogy hozzáférjünk nem kell az egész padlót felemelni.
A hatótáv a mindennapos használatra bőven elég. Nyáron kb. 150-180 km autópálya nélkül, mérsékelt klíma használattal. Télen kevesebb. A nagy gond az autópályázás vele, és itt bukott el nálunk. Mivel egyedüli autó a családban, ezt használtuk kirándulni is akár 200 km-ekre is.
Műszakilag semmilyen gondom nem volt vele. Eladás elött megkapta a pollenszűrő-, hajtóműolaj-, fékfolyadékcserét 40000 forint alatti számlával.
Az összes elektromos Soul jól felszerelt. Az ülésfűtés és kormányfűtés csodás télen és kellemesen hamar érezni hatásukat. Mellesleg a szélvédő leolvasztása is hamar ment az utastéri fűtéssel.
A beszállási kényelem pazar. Az ülések jók. A kárpit anyaga tetszetős és tartósnak ígérkezik. A műszerfalon és az ajtóburkolaton fehér betétek vannak, ahol más kocsikon zongoralakk.
Összességében használati ígényektől függően egy nagyon ajánlott villanyverda.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Solymár e-service
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | Leaf | Következő autója? | Ioniq |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
