A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Sorento (2015)

Sorento EX Prémium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem német

Szöveges ítélet

Egy 2006-os Honda CR-V után ültem át bele. Amit a Honda után tudtam, hogy automatát akarok és bőrülést csak szellőztetéssel. A távolságtartó tempomat és lehetőség szerint 7 ülés voltak még olyan extrák amiket szerettem volna.
A 7 üléstől el tudtam volna tekinteni. Végül az ár miatt döntöttem a KIA mellett, mert ilyen felszereltséget csak a prémium autók kínálnak, sok-sok millióval többért. Mivel külföldön inkább bérautóval közlekedek, szoktam hasonlítgatni a KIA-t a többi autóhoz. A beltér minőségérzetét tekintve az Q5-ös Auditól messze van, a CLA Mercedest megközelíti, az X3-as BMW-t eléri. A motor-váltó-futómű téren mindegyik jobb a KIA-nál. A kinézetét tekintve, főleg elölről és félprofilból megkockáztatom, hogy jobban néz ki bármelyiknél. A hátulja átlagos. Az egyéb márkákkal szemben nincs szégyenkeznivalója, a legtöbbnél kívül-belül jobb. Vezetni kellemes, hosszú távon sem fárasztó. Jellemzően öregurasan megyek tempomattal az autópályán. Németországban 140-el, ritkán 160-al. Felmegy egészen 190-200-ig, de az már nem az ő terepe. A kormány rángatásával észnél kell lenni, mert nem egy sportautó. Az elektronikus kütyük teszik a dolgukat, bár a sávelhagyás figyelmeztető csak pittyeg, azt is halkan. Ha elalszik valaki, akkor vége a dalnak. (Épp most szálltam ki egy A3-ból, úgy működik a sávtartó elektronika, mint az álom...) Az autó nem hangos, hosszú távon sem fárasztó. Meg azt is hallom, amikor a gyerek hátul az orra alatt mormog valamit... :-) A nyitható panorámatető is vagány, van egy kis kabrió feeling, de 80 felett kezd zajos lenni. A parkolóautomatikát ritkán használom, csak amikor nagyon szűk a hely és nem akarok nekikezdeni, amíg nem vagyok biztos benne, hogy befér. Eddig még nem volt gond vele. Ja a Navi egy kicsit butácska a fent felsorolt autókéhoz képest, de legalább egyértelmű a kezelése. A térképet elvileg minden kötelezőnél frissítik, de ennek ellenére nincsenek meg neki pár éves utak. Ellenben a hifi bármihez (is) csatlakozik és lejátszik bármilyen tartalmat. A csomagtartó akkora, hogy kis túlzással esernyővel kell kipiszkálni a végéből a cuccokat. Jó lenne bele olyan elválasztó, mint amit a németekbe lehet kapni, vagy legalább olyan, mint az XC 90 felhajtható elválasztója. Az ülések hajtogathatósága szuper, a 3. üléssor megközelíthetősége is rendben van. Állítólag... :-) A gyerek imádja, hogy ott is van klíma.
Az összbenyomásom nagyon jó. Talán egy 8 sebességes ZF váltó vagy egy 9 sebességes Mercedes váltó elférne még bele.

Hibalista

- Visszahívási akcióban cserélték rajta az üzemanyag szint jeladót, de én nem észleltem semmi hibát ezzel kapcsolatban. - Németországban egyszer tankolás után nem indult el. Minden létező hibakódot kiírt, hogy mit kell "check-kolni". Párszor megpróbáltam beindítani, aztán mire előkotortam az assisstance telefonszámot a csomagtartóból, beindult. Azóta eltelt 5-6000 kilométer és megy gond nélkül.

Ide hordtam szervizbe

KIA Zakar - Itt vettem az autót. A rablásgátlót nem sikerült beszereléskor felprogramozni, a META márkaszerviz aztán telefonon elmagyarázta és megcsináltam. A megrendelt váltózárat nem sikerült az átadásig beszerelni (a távolság miatt a mai napig sem...). A mai napig találok itt ott védőfólia cafatokat, amik az átadás előtt nem lettek teljesen eltávolítva. Egy köztes olajcserére kért részletes ajánlat egy "nagyjából ennyi lesz" jellegű kőműves árajánlat volt. Értékelés 1-es, na jó 5-ös, mert ők legalább adtak autót 1,5 napos kipróbálásra.Autó Óbuda - A finanszírozó által elsődlegesen kijelölt márkaszerviz. A téli gumival kapcsolatos kommunikáció csúszott félre úgy, hogy végül, mivel sürgős volt, nem az a gumi lett, amit akartam, és drágább is volt. Értékelés 1-es

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Pappas Autó, Kárpát utca - Miután a másik két szervizzel nem volt meg a kémia, ezt választottam, ide hordom jelenleg is. Nem volt gond az autóval, így nem tudom, hogy javítani is tudnak e, de a kötelező dolgokat gyorsan, udvariasan elvégzik. Jó előre be kell jelentkezni, mert mindig tele vannak. (Lehet nem véletlenül?)Értékelés 8

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? CR-V Következő autója? RX
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Sorento 2015 (2015)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)