Szerethető családtag
Szöveges ítélet
Újonnan vetük az autót németországi importból. (regadóval, macerával együtt is a hazai listaár alatt 1,5M-val) Igazából nem tudok belekötni az autóba, egy iparos, megbízható összkerekes autó. Autópályán sokszor kiszeretünk belőle, mert 140-150 fölött elég hangos, viszont országúton, városban hibátlan. Amikor viszont megmutathatja az összkerékhajtás előnyeit, akkor újra és újra beleszeretünk. Legutóbb egy síelés alkalmával bízonyított: elég meredek, havas úton kellett le-föl hajtani a szálláshoz. Az első kerekes autók gazdái le-föl sétálgattak, még "nekifutásból" sem sikerült feljutniuk. A Sorento álló helyzetből, gond nélkül járkált le és föl.
Talán lehetne kényelmesebb, csendesebb hosszabb utakon, de azt sem szabad elfelejteni, hogy kb. 2x annyit kell fizetnünk egy komfortosabb német SUV-ért.
Elgedettek vagyunk, de fontos, hogy az ember tisztában legyen azzal, mit várhat el egy autótól. A családban van egy A6-os, aminek a futóműve szerintem a kategória legjobbja. Ha a pénztárca engedi jöhet egy német verzió, de addig biztos, hogy marad!!
Hibalista
- Igazából hibamentesen telt el az emút 50,000 km, a fűtés/klíma csinál néha furcsa dolgokat illetve a tempomat rángat 130-135 között, de 140 fölött elmúlik.
Ide hordtam szervizbe
Kia Lurdy - A kötelező dolgokat megcsinálták, de a klíma - fűtés dologgal nem jutottunk dűlőre. Állítólag rendeltek hozzá alkatrészt, ami azóta is jön.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Kia Gödöllő - ugyanaz a tapasztalat: a fizetős (olajcsere, szűrők,stb) dolgokat elvégzik, de a macerás dolgokat nem szeretik. Jó lenne ha végre "szolgáltatást" is végeznének a hazai szervizek.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | RAV4 | Következő autója? | még marad, de talán egy Q7 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
