A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Rio (2011)

Rio 1.2 Crdi EX Limited 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Vigyázz, mert mattot adhat, néhány lépésben

Szöveges ítélet

Az egyik bejegyzést is én írtam, tulajdonképpen minden benne van abban a két betűs szóban > jó. Viszont tartozom a céges járművemnek annyival, hogy az akkor pont tíz napos és 700 km-es, sommázott véleményemet bővített szerkezetben némiképp módosítsam: nagyon jó, remek, telitalálat, baba, tuti, baró, fine, wunderbar. Nos, hogy meg is osszak valami konkrét dolgot; 1.120 ccm CRDI 75 LE, 6 sebességes váltóval, kényelmes vezetés mellett 4,7 l az átlag, mert ha több, akkor nem a járműben keresendő a hiba, vagy sietget vele az ember, merthogy arra is képes, ha kell. Egy 2x90 km-es országúti etapot követően 3,2-es átlaggal álltam meg a ház előtt, akkor igaz barátok lettünk, pedig lefelé még meg is volt rakva szegény, kissé sietős is volt, kisvárosban is tipegtünk, szóval rendes családból való a kicsike, az szent. Dinamikusan halad, tágas, formás, kényelmes, felszerelt és egyedi. Megvilágítom; illetve ő maga egy piciny kékes éjszakai led-fénnyel megvilágítja az utasteret, úgy a középkonzol környékét, amitől az ember egyfelől otthon, másfelől elegánsan, harmadrészt biztonságban érzi magát. P1 (100e) csomag jóvoltából lapozgat a rádiós-cd-USB-Bluetooth-AUX választékban, hát persze, hogy a kormányról, figyelgeti a támogató adatokat a külső hőmérséklettel kapcsolatban, meg ilyenek. Nézi, ahogy a hosszabb utakon hogy fogy, hogy csökken az átlagfogyasztása és emellett hogy emelkedik az átlagsebessége, 720-760 km-ként megtölti a ~40+ literes tankot, somolyog az elismerően kíváncsi és irigy tekintetek kereszttüzében a kúton, majd elkerepel halkan, csak a rockzene, csak a zene szóóól. (Karthago. Az is ott van, ne félj, akarom mondani: "Ne menekülj...".) Formaterve tudtommal Kovács Miklós munkája, valahogy úgy járt el, mint az az olasz szakács, aki nem viszi túlzásba, mert mindenből egy keveset használ, de azok a legfinomabb és legfrissebb, legillatosabb fűszerek, zöldek, tészták, olajok és sajtok, aztán csak arra emlékszünk, hogy de ... delizioso bene que la cena... vót. Mert a tudatos-nem tudatos, de nem is szükséges boncolgatni típusú merítésből csupa ikonikus vonalvezetés kacsint vissza, innen-onnan, mikor-honnan: látom a SEAT Leonka hátsóját, a VW Sciroccot, sőt a Volvo C30 és (kapaszkodj>) Aston Martin backside-ját is, aztán előjön egy kis Alfa érzés, az is inkább a legpöpecebbeket idézi, pl. az új Giuilietta van benne, nocsak az íze kedvéért, viszont ha kimaradt volna, nagy kár lett vóóna. Aztán menet közben viselkedik a kis terpesztett lábú; a dobálós utakon, tartja magát, kanyarban, egyenesben, rázós úton és tempónál is, oda megy, ahová célzol, nem kérdez, nem felesel, dolgozik vidáman. Úgy érezni, hogy miután jóízűen befalta a rissz-rossz utakat, kezét meglegyintve halad tovább, szinte már szemtelenül szenvtelen szelíd nyugalommal, csakhogy nem hátraszólván: "Köszi, nem az enyém, nekem jobb lábaim vannak..." Belül pedig látszanak a négy karika (nem a totó-lottó felirat O betűiből alkotott) tervezőmérnöki karának hozzáértő gondossága és a "Most megmutatjuk nekik!" elszántsága is. Mert nem csak egy kis kéklő pont alkotja ám azt az enteriőrt kérem, az csak jelzi, hogy mekkora odaadással gondolták át ezt a feladatot a Peter Schreyer által vezetett legények: pedálrend> tulajdonképpen csak ezt szabadna alkalmazni; kezelőszervek elhelyezése> egy idő után azt se tudod, mit csinálsz, csak figyelsz az útra, a többi kézre áll; üléspozíció> benne és nem rajta vagy, elöl-hátul, támaszt, véd, látsz; világítás> okos nappali fényen kívül belső késleltetett, külső beterít, ködfény (P1) leterít, hátsó vonalasít, index egy billentésre hármat villantosít, műszerfal-megvilágítás erőssége műszeren visszejelezesít, csomagtér, kesztyűtartó, gyújtáskulcs helye és még sokan mások megvilágosít. Klímát viszont megérzi. Igen. Mármint Ön, mert ha csak a négyből kettes fokozaton használja, lehet kint hőség, bent ideális időjárási viszonyokat élhet meg, persze vihar vagy csapadék mellőzését feltételezve, de ha mégis erre vágyna, ajánlom a csepeli kézi mosót a temetőnél, ott legalább tényleg bő vízzel öblítenek... Aztán ott van a hét év garancia is. OK. Tudom, hogy továbbra se lesz semmi baja, de jó tudni. Olaj nem kell neki, azt mondja, elég az amit beleöntöttek, el lesz az első 30 ezresig. (Att.: nem igaz, össz. egyet két részletben megevett, most jön a service, addig elég is lesz, aztán végre megkapja a frisset, akkor bulizni viszem /tehát egyenletes tempó, kis terhelés és rock'n'roll/.) Nos, kicsi Rio, eleget dicsértelek, befejezem. Igaz, nem egy olyan elbízós fajta és persze nem áll bizonyítási kényszer alatt sem. Jól tudja, hol a helye, és bár még küzd némi sajnálatos előítélettel szemben, de azt is egész jól bírja. Felnőtt a feladathoz, az egész márkanév alatt futó modellekre jellemző módon kilépett Dél-Korea árnyékából és feladta a leckét a nagyoknak is. Jól sakkozik, kiegyensúlyozottan és nyerő módon. Mindössze úgy tesz, mint aki pontosan tudja, hogy milyennek kell lennie egy autónak. Egy autónak, ami röviden: jó.
Még csak annyit: leforgattunk együtt egy újabb 25 ezres etapot, aztán semmi nem történt, csak jól vagyunk és vigyázunk egymásra. Nos, ezt jól megmondtam, ugye?

ps: ára 3.3+100e P1 csomag+100e metálfény, mindösszesen tehát 3.5 M volt. Béláim! Gondolkozzzunk!

Hibalista

- na jó, a jobboldali ablakemelő elromlott,csak a vezető oldalról lehet működtetni. kontakt-hiba lehet a kapcsolónál. megjavítjuk, nyugi.

Ide hordtam szervizbe

nem szeretem a 'hordtam' kifejezést, ezért majd elviszem az első 30 ezres szervizre, nemsokára. kb. 40 ezer Ft lesz. 4,3l 5W30 3C-s olajjal, (mert DPF-es ám) szűrőcserékkel nem sok.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? 323F Következő autója? Ceed
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Rio 2011 (2011)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)