A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Rio (2011)

Rio 1,4 CVVT EX Limited P1 csomagal 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó munkatárs

Szöveges ítélet

Az autót az ára, felszereltség, fenntartási költsége és a formaterve miatt választottam, bár most utólag bele gondolva vehettem volna a nagyobb felszereltségűt is, de akkor sokallottam érte a 4 mill. forint fölötti árat. Azért annyit mégsem ér. Mert nekem csak a hátsó elektromos ablakok(sajnos a hátsó ablaktekerők annyira érzékenyek ha valaki csak egy kicsit is véletlenül hozzá ér már egy pár mm-t le is csusszant az ablak, ez csak télen gond mert azonnal párásodik az autó utastere), az esőérzékelős ablaktörlő, a bőrkormány, váltógomb hiányzik. Sajnos a Kia-nál nem lehet csak úgy ezeket össze pakolni magamnak egy csomagba, ahhoz meg kell vásárolni a nagyobb felszereltségű gépjárművet. Csupa olyan fölösleges dolgokkal amit én nem tartok fontosnak, ezen a téren szerintem még azért rá kell gyúrniuk.
A Kia előtt VW polot 1,2 TSI akartam vásárolni ott mégis csak rugalmasabbak az extra felszereltség terén, az össze állításban és 4 mill. alatt meg is kaptam volna az áhított autót. Végül ezért tettem le róla mert a fenntartási költsége nem lett volna nagyon olcsó és a beltere is igen csak szűk a Rio-hoz képest.
A Rio futóműve az "fantasztikus" ezt nagyon szeretem, a fékek is profik, kényelem elől-hátul megfelelő, bár a C oszlopot nagyon lecsapták ezért szinte minden magasságú embernek egy kicsit kényelmetlen a ki és be szállás. A csomagtartó mérete nem az-az Óóó.. de nagy, de megfelelő.
Az autót túlnyomórészt városban használom itt igen csak fürgének bizonyul, és hetente van benne 1-2 alkalommal egy rövid Autobhan szakasz is. A motor vérszegény még egy 1,4-hez képest is, én ezt a (109 LE) nem igazán érzem. A 4-es fokozatig jó aztán felejtős a dolog.(Tudom ez csak 1,4-s), én szinte eddig csak 1,4-s motorral szerelt autókat vezettem és igen van ezek között is különbség. Ez a motor egyáltalán nem szereti ha hajszolják inkább a nyugodt és komótosabb üzem módot szereti.A váltója megfelelően pontos bár igen hosszú úton jár. Apropó fogyasztás. Sokkalom egy kicsit a fogyasztását amit városban, külterületen és vegyesben is produkál. Ami a prospektusban áll az finoman fogalmazva nem fedi a valóságot. Az elektronikája egy nagyon picit gagyi, nálam ez ott nyilvánul meg, amikor az első szélvédőt szeretném lepucolni a szélvédő mosófolyadék rá spriccelését követően, három törlés után az ablaktörlő lapát nem áll vissza teljes végállásba attól valamivel föntebb. Ilyenkor egy rövidet rányomok és minden rendben van, és ezt a dolgot sem mindig csinálja.
Az anyagminőséggel nincs nagy bajom, ebben a kategóriában a műanyagok minősége gusztusos az összeszerelés is igen pontos (az Olaszok nyugodtan járhatnának hozzájuk tanulni), nem nyekereg nem zörög semmi a beltérben még rekkenő hőségben és nagy hidegben sem. Egyedül csak a kulcson a nyitó és záró kapcsolót borító gumi tört meg, de azok csúnyán azért ezt így közel 3,5 év környékén nem igazán kellene.
Összességében véve szeretem az autót minden apró-cseprő gondjával együtt, nem volt rossz választás, a minden napi használatra szorgalmasan teszi a dolgát és meg bízhatóan.

Hibalista

- A belső világítás elől(vásárlás kezdetétől probléma volt vele), de ezt garanciában cserélték. - (0 € fizettem). - A bal oldali hátsó lámpaburát kellett ki cserélni, ezt az éves szerviznél említettem meg a szakszerviznek. Mivel az utolsó évtelén nagyon csúnyán be párásodott, és nem akart ki száradni így a szakszerviz javasolta a cserét. Természetesen ez is garanciában. - (szintén 0 a végösszeg).

Ide hordtam szervizbe

Első évben. Jászplasztik, Jászberény (Náluk is vásároltam az autót).Az én tapasztalatom szerint nincs velük semmi baj, korrektek és a kuncsaftokhoz is teljesen normális a hozzá állásuk.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A második és harmadik évben. Már Németországban történt meg az autó szervizelése.Szintén Kia márkakereskedés és szakszerviz.Itt lettek ki cserélve garanciában a fent megemlített kettő elem is.A szerviz itt is korrekt akár csak Magyarországon.Itt a szerviz költségek egy kicsivel drágábbak mint otthon de nagy eltérés nincs a kettő között.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21650
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo Következő autója? Cee'd
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Rio 2011 (2011)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)