A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Rio (2011)

Rio 1.4 CVVT EX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bosszantó, nem ezt várják tőle ...

Szöveges ítélet

Harmadik éve taposom, 63 ezer km-et futott, ideje, írni róla! 1,4-es benzines , fehér, jól felszerelt: Elektromos ablakok, tempomat, fedélzeti számítógép, kormányról vezérelhető audio, Bluetoth kihangosító, USB. ABS, ESP, elektronikus fékerő-elosztó, vészfék-asszisztens,stabilitás-kontroll, . 4 db brutális tárcsafék, az első kilométerek alatt bólintgattam nagyokat, mire megszoktam. Első, oldalsó, és függönylégzsákok, számukat sem tudom, nem is akarom megtudni. Nagyon könnyű, elektromos szervó-kormány, ujjal tekerhető kis sebességnél, de gyorsabb tempónál nagyon stabil. Nagyon jó fordulni, parkolni vele.
Hatfokozatú kézi-váltó, világklasszis, két ujjal is pontosan odaváltok, ahova akarok. Rövid kapcsolási utak, gyors reagálás. Hátramenetnél szükség van egy kis határozottságra, ott két ujjal nem megy. A harmadik fokozat a lüktető városi forgalomban, kanyarodáskor, a negyedik városban egyenletes, nagy forgalomban, vagy kigyorsításokban, az ötödik akadálytalan városi forgalomban számomra ideális. Hatodik fokozatot csak 60 km/h fölött tudom jól használni. Bírná az ötvenet is, de érzem rajta, ez komfortzónáján kívül esik.. A számítógép jelzi, mikor válthatok feljebb az ideális fogyasztás érdekében, már ha nem a gyorsulás a cél.
Fogyasztása: városon kívül tudunk 5 alatt is, ha úgy akarom, de kilencvenes tempónál, nem sok község és akadály mellett nyáron, síkságon 5,2-5,4 km/100 a fogyasztása. Érdekes, hogy sztrádán 135-ös átlaggal sem megy tartósan 6,1 fölé, azonban téli reggeleken és estéken városban 7,3 fölé kúszik , de nyáron is közelebb van a 7-hez, mint a 6-hoz. Tegyük hozzá, hogy az automata klíma szinte mindig megy , és inkább dinamikusan vezetek, mint nem. Computer mutatja a pillanatnyi ill. az átlagos fogyasztást. A katalógus szerinti fogyasztási adatok ennél szebbek, ám én nem tudom őket igazolni. A korábbi autómhoz képest másfélszeres teljesítmény mellett jó 1 literrel kevesebbet iszik, úgyhogy nem vagyok elégedetlen.
Sebesség: Lámpától indulásnál elég jó tempót tud diktálni. Előzéseknél szerintem még sosem lépett a fékre miattunk sem az előzött, sem a szembejövő. Fürgén, stabilan, magabiztosan hajtja végre ezt a feladatot is. Úgy vettem észre, sokakat bosszant a kisautó dinamizmusa, nem ezt várják tőle. 109 LE, nem egy Ferrari, de a keretein belül tudja, amit tudnia kell, és azt biztonságosan teljesíti. A hegyi utakon élvezet vele az autózás.
Biztonság: ötcsillagos NCAP teszt, aminek egyik ára a szokatlanul masszív A és C-oszlop. Ennek azonban a kilátás lett az áldozata. Ennek a tudatában választottam ezt az autót, nincs hát emiatt hiányérzetem. Szereltettem bele tolatóradart , és mint minden új autómmal megcsináltam a „kerti szék –tesztet”. Ahhoz, hogy az ember jól tudjon segítség nélkül parkolni, szinte elkerülhetetlen, hogy időnként ne érintsen valamit. Legyen hát az tét nélkül a kezdetek kezdetén egy műanyag kisszék, és később nem lesz ebből gond. Kis ívben kanyarodáskor kicsit jobban kell figyelni a szegélyekre, de ezt tudom, így nem probléma. Az autó futóműve rendkívül stabil, jól bírja a kátyúkat is. Fékezésnél sincs semmi deviancia.
Kényelem: Mindenkinek van elég helye, hátul persze csak két személynek, háromnak már szűk ott, de hát kisautó! Kényelmes ülések, tökéletes ergonómia, minden jól elérhető. Szemet gyönyörködtető a Supervision műszerfal, rengeteg a tárolórekesz. És ami szerintem a csúcs: a hangzás-rendszer! Hihetetlenül szépen szól a zene a 6 db hangszóróból. Fűthető elektromos tükör, gyors pára- lefúvás kompenzálja a kilátás problémáit.

Hibalista

- Semmi, szerintem kibírja a hét évet garanciális javítás nélkül.

Ide hordtam szervizbe

Autó Körös Kft

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 63000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Rio 2011 (2011)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)