világbajnok
Szöveges ítélet
a motorja remek, 2000től nagyon szépen megy, alatta is kellemesen vezethető. Futóműve nekem kifejezetten tetszett, rugalmas, enyhén pattogós, 14"-es gyári kerekek, 185/65-ös gumikkal, pesti utakra teljesen ideális! Átpattog minden akadályon. Enyhén billegős egyébként, de nem sport kocsi, tehát nem ahhoz kell hasonlítani. Számomra optimális volt!
Utastér meglepően nagy, elöl-hátul bőven van hely, jól kilátni az autóból.
Szervizköltsége minimális, 10ezrenként olajcserék, 20ezrenként gázolajszűrő csere, 90e/6év hosszbordásszíjat és feszítőt kell cserélni 30e volt munkadíjjal együtt.
Fogyasztása télen max 6 városban, nyáron 4.7 körül, átlagban 5.3-5.4 között volt a fogyasztás.
Ár/érték arányban egyre jobb lesz az autó, megfelelően használva közel örök életű a motorja, olcsón lehet vele közlekedni. Nem egy feltűnő autó, nem igazán ismert típus, de műszakilag hatalmasat alkottak ebben a kategóriában!
Hibalista
- Kuplung munkahenger váltónál és utastérben is szivárgott minimálisan, fékolaj nem fogyott. Engem zavart, cseréltettem 7 éves korában 95e km. körül.
Ide hordtam szervizbe
KIA klinikaprofik, gyorsak, értenek a típushoz, jó áron dolgoznak, korrekt ügyintézés, teljesen megbízhatóak. Kicsit nehéz odatalálni elsőre, de megéri! Mással nem kísérleteznék.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
