A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Rio (2005-2011)

Rio 1,5 CRDi EX Cool 4 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Prémium márkák alázója

Szöveges ítélet

Mikor elhatároztam új autót veszek megnéztem szinte mindent (Dacia-tól VW-ig), dieselt kerestem min. 100 lóerőst kb. 4Mft-ig, már itt elég sok típus kiesett. A Rio-ról korábban halottam (RTL Klub, Autómánia, Gyulai Balázs tesztelte) szinte csak jókat mondott róla, ill. csak a küllemébe tudott belekötni (ami ízlések és pofonok, van akinek tetszik és van akinek nem annyira). A KIA tipussal én is először bátortalan voltam ezért vártam a forgalmazás megkezdése után még bő fél évet, hogy mik lesznek a tapasztalatok, esetleg hibák. Mindenkit megnyugtathatok, ez már közel sem a régi koreai minőség, hanem inkább japán minőségű, sőt néhány ponton még őket is túlszárnyalva.
A motorját már többen dicsérték rosszat nem lehet róla mondani, mikor egy 1,5-ös alázza a BMW 320D (137LE) vagy tolja maga előtt a Audi A3 2.0 TDI-t, vagy felveszi a küzdelmet egy 140-160 lóerős más diesel-el. Fogyasztása kielégítő télen sem volt több 6,5 liternél 100 km-en. Tuning box-on még gondolkodom (vajon menyit jelenthet?). Futóműve a mások által írttal ellentétben szerintem nem gyenge csak a gyári gumik (185/65 R14) vannak rémisztően alulméretezve az erős motorhoz képest. Egy kellően nagyobb szélesebb felnikkel teljesen megváltozik az autó stabilitása, tapadása. Vége 200 km/h felett.
Árban/minőség tekintetében verhetetlen, kategória társaihoz képest kb. 1MFt.-al olcsóbb (3,3MFt. ezért az árért csak 68 lóerős Dacia-t, vagy Ford Fiesta-t lehet kapni) és nem fapados (automata digit klíma, teljesen automatikus klímaszabályozó mely egy új, változtatható kompresszort alkalmaz, két légzsák, hidraulikus motor felfüggesztés, első könyöklő stb.).
Nagyon csendes kívül-belül, szinte rezgés és vibráció mentes.
Lehet elfogult vagyok, de sok autóm volt már és evvel igazán elégedett vagyok. Akit ez a kategória érdekel ajánlom próbálja ki egy kereskedésben, nem fog csalódni.

Hibalista

- Més semmi :)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? CRX, BMW3as-5ös, BVectra Következő autója? BMWX3D vagy 120D, de kétszer annyi mint a Rio és annyival nem jobb
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Rio 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (80 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)