böszme rohadosra gyártott.
Szöveges ítélet
Olvastam sok jót a fórumon az autóról kevés volt a pénzem autóra hát vettem ezt. A gép zajos, a hidrotőkék csörögnek,
az alkatrész árai iszonyúak, a szervízek ismert típusoknál is gyatrák ennél még utálattal és lenézéssel is megspékelik a hozzá nem értésüket.Az egész jármű zsúfolásig tele elektronikával, a vezetékek szigetelése csak a látható helyeken megfelelő, rágondolni is rossz mi lesz,ha elektromos hiba jön elő,pedig nagy az esély.Kedves Kia tulajdonosok nézte már valaki az autót alulról? Én láttam a karosszéria olyan felépítésű mintha rögtönözték volna: " ide egy vastag lemez kell,hát teszünk a vékonyra egy másik vékonyat,ha így is kevés hát mégegyet igy talán elbírja a terhet" . A tulaj pedig évek múltán egy igazi menthettelen rozsdahalmaz birtokosa lesz. A lemezek tekarása közé nen jut be semmilyen alvázvédő szer. Olasz formatervezás,lehet,de azok a gépek is rohadnak rendesen. Persze akinek öt évente van pénze újra azt ez nem fogja érinteni,de az nem is Kiát vesz.A gép viszonylag kényelmes,a gézpedál olyan puha,hogy az ember lába ravid úton is megfájdúl az állndó tartástól. Ha a megengedett országúzi sebességgel utazik öt-hat literrel elmegy,de tempósabb sebességnél leeszi az ember haját.A nyolcvankét lóerőt nem igen érezni,rövidek a váltó fokozatai az ötödik lehetne hosszabb vagy az egész más elosztású. Aki végig olvasta gratulálok neki. Ez az én véleményem,tapasztalatom.Összegezve inkább kicsit több pénzért valami kiforrotabbat.
Hibalista
- hidrotőke,akkumulátor,kuplung,fékbetétek,szimering,....
Ide hordtam szervizbe
Origó, simlis.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 106 | Következő autója? | peugeot |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
